جستجو برای یافتن مرد ۶۰ ساله طارمی ادامه دارد

به گزارش رکنا، حکمت‌الله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، امروز در جمع خبرنگاران، افزود: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت ماه به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان، ادامه داد:  بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از  جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست و جوی این مفقودی اعزام شدند.

وی، گفت: با هماهنگی های انجام شده نیز ۲ تیم آنست(سگ های زنده یاب) ساعت 19 شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جست و جوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جست و جو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدد آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و همراه با 2 تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جست و جو توسط تیم های عملیاتی متشکل از 10 نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه تاکنون ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از 200 نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جست و جو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد اورژانس برای جست و جوی این مرد 60 ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز 2 تیم واکنش سریع با 10 نیرو، یک تیم آنست(با یک قلاده سگ زنده یاب ) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: امروز این تیم ها اقدام به جست و جوی ارتفاعات منطقه کوهکن خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از بعدازظهر شنبه تاکنون عملیات جست و جو توسط تیم های هلال احمر ادامه دارد.

هاشمی، در پایان،  از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کدخبر: 991695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟