حجم ویدیو: 2.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

عقل سلیم حکم می کند حتی از لذتی که قرار است به بهای در خطر افتادن جان آدمی بدست آید، دوری کرد. مسابقات گاوبازی در اسپانیا یکی از آن لذت های ناخوشایند و در عین حال غیرانسانی است. لذتی که قرار است آدمی با اذیت و آزار حیواناتی بدست آورد که هیچ وسیله دفاعی جز شاخ خود ندارند. ظاهرا این لذت غیرانسانی با وجود تلفات بسیاری که تاکنون بر جای گذاشته، طرفداران خاص خود را دارد. با وجود آنکه معمولا هیچ یک از جشنواره های گاوبازی اسپانیا بدون حادثه Incident به پایان نمی رسد اما بسیاری مشتاقانه برای تماشای آن خود را به نقاط مختلف این کشور می رسانند و آگاهانه جان خود را در معرض خطر قرار می دهند.
در تازه ترین حادثه دلخراش در یکی از فستیوال های گاوبازی اسپانیا یک تماشاچی سالخورده در اثر حمله یک گاو خشمگین جانش را از دست داد. ویدئوی وحشتناکی که منتشر شده، نشان می دهد این مرد که هویتش "روگلیو رودریگو" اعلام شده، در حالی که در کنار موانع فلزی ایستاده، مورد حمله این گاو که شاخ هایش در حال سوختن است قرار می گیرد. بنا به گفته شاهدان عینی گاو خشمگین با حرکتی سریع و ناگهانی قربانی را در گوشه دیوار غافلگیر کرد و او در حالی که در گوشه موانع فلزی گرفتار شده بود هیچ راهی برای فرار Escape نداشت. این حادثه در ساعت 2 صبح رخ داد و قربانی در حالی که دچار جراحت های شدیدی شده بود بلافاصله به یک بیمارستان محلی منتقل شد، سپس در بیمارستان جان باخت. به دنبال این حادثه برگزاری این فستیوال متوقف شد.
شورای محلی ضمن تسلیت به خانواده قربانی قربانی اعلام کرد که مسئولان برگزاری فستیوال همه موارد ایمنی را رعایت کرده بودند و همچنین دارای مجوزهای مربوطه در خصوص برگزاری این فستیوال بودند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

من به رحمت خدا رفتم ؛ آخرین پیام ملکه زیبایی عراق بعد از کشته شدن !+عکس

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

اولین تصاویر هواپیمای بوئینگ که با 47 سرنشین روی دریا فرود آمد !

بازیگر سریال شهربانو درگذشت + عکس

این داعشی سر ۹۰۰ نفر را برید+ فیلم گفتگو

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

دختر دایی ثریا درباره شوهرش رازی را می دانست! / آنها جدا شدند

اقدام سیاه رویا که از شوهرش راضی نبود! / پلیس در آن خانه چه کرد؟!

شهره 17 ساله چرا به مدرسه نرفته بود؟! / خانم معلم چی می دانست؟

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

مرد بی رحم لب نامزد زیبایش را با دندان کند +عکس

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

 

کدخبر: 419921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟