ریزش بهمن در مهاباد

به گزارش رکنا ، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: در محور‌های کوهستانی این شهرستان در چند نقطه گردنه زمزیران به دلیل انباشت لایه های برف احتمال سقوط بهمن وجود دارد.

او از رانندگان و گردشگران خواست تا در این مناطق از تیراندازی و بوق‌زدن خودداری کرده و با رعایت احتیاط کامل در این مناطق تردد کرده و در صورت مشاهده سقوط بهمن با تماس از طریق سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ به ماموران راهداری اطلاع دهند.

خادمی افزود: همچنین کولاک شدید در گردنه قره بلاغ درمحورمهاباد – بوکان، گردنه زمزیران در محور مهاباد - سردشت و گردنه خوله‌پوله در محور روستایی میرسه، تردد خودرو‌ها را با مشکل مواجه و رانندگان را مجبور به استفاده از زنجیرچرخ کرده است.

او درخصوص بازگشایی راه‌های روستایی مهاباد هم گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری در چند روز گذشته راه دسترسی ۴۰ روستای این شهرستان بازگشایی شده، اما راه پنج روستا در محور جانداران و چومل برای چهارمین روز پیاپی همچنان مسدود است که راهداران در حال بازگشایی آن هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟