مخفی شدن مهاجران در داخل کامیون حمل سیمان! +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش رکنا، از شیوع کرونا در جهان چند ماه می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر "ووهان " چین گزارش شد. از ماه دسامبر که دولت چین شیوع کرونا در این کشور را تأیید کرد تاکنون این ویروس در ۲۱۲ کشور جهان نیز مشاهده شده است. طبق آمار‌های رسمی اعلام شده بیش از ۴۲۷۲۰۰۰ تن در جهان به کرونا مبتلا شده‌اند. متاسفانه بیش از ۲۸۷۰۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که بیش از ۱۵۳۶۰۰۰ تن نیز از مبتلایان بهبود یافته اند

اما یکی از کشور‌هایی که با کرونا درگیر شده است هند است. تاکنون بیش از ۷۱۰۰۰ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از ۲۳۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند. پس از شیوع کرونا در هند دولت این کشور به مدت ۲۱ روز قرنطینه سراسری اعلام کرد که این زمان تمدید شد. با قرنطینه سراسری در این کشور مدارس، دانشگاه‌ها و اکثر مشاغل نیز تعطیل شده اند. با این حال برخی شهروندان این کشور بدلیل مشکلات مالی که با آن دست به گریبان هستند مجبورند تا با شگرد‌های مختلف قرنطینه اِعمال شده را دور بزنند.

مانند تعدادی از کارگران هندوستانی که پلیس این کشور آن‌ها را را در یک کامیون مخصوص حمل سیمان پیدا کرد. این ۱۴ تن مسافتی ۱۲۰۰ کیلومتری را از ناشیک شهری در ایالت مهاراشترا در غرب مرکزی هند برای رسیدن به یک منطقه دیگر قرنطینه شده این کشور در ایالت اوتار پرادش طی کرده بودند. در ویدئویی که منتشر شده است این مهاجران غیرقانونی را در حال خروج از کامیون حمل سیمان نشان می‌دهد.

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند پس از انجام تست کرونا مشخص شد این ۱۴ مهاجر غیرقانونی به همراه دو راننده و دو نظافتچی هیچ یک به کرونا مبتلا نیستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟