دستگیری 4 زورگیر حرفه‌ای در زاهدان

به گزارش رکنا، سرهنگ"حمیدرضا اکبری" گفت: در پی گزارش چند فقره زورگیری تلفن همراه از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ در سطح شهر زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی دقیق سرقت‌ها و شناسایی مناطق آسیب پذیر گشت‌های هدفمندی را با همکاری دیگر گشت‌های انتظامی سطح شهر زاهدان آغاز تا اینکه ساعات پایانی شب گذشته یکی از تیم‌های یگان امداد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان شهید "میرحسینی" به سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مظنون و به راننده آن دستور ایست دادند.

کشف اموال مسروقه در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست متواری که پس از طی مسافتی آن را با علائم هشدار دهنده متوقف و ضمن دستگیری ۴ سرنشین آن در بازرسی از آن ۲ تیغه چاقو، یک عدد قمه، یک اسپری فلفلی و چند دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

اوگفت: متهمان جوان پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و همدستان آن‌ها ادامه دارد.

او در ادامه از شهروندان خواست در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری و برای جابه‌جایی در شهر از تاکسی و خودرو‌های مشخص استفاده کنند و اگر پول و یا اشیاء قیمتی به همراه دارند، آن را به نحوی حمل کنند که جلب توجه نکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟