2 تصادف خونین در اتوبان بابایی با 4 مصدوم / 3 خودرو در آتش سوختند

به گزارش رکنا،  رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران از دو تصادف همزمان در بزرگراه "بابایی" و برخورد 6 وسیله نقلیه خبر داد و گفت: این حوادث رانندگی 4 مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ "مجید رنجبر" گفت : ساعت 15:30 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف سه وسیله با یکدیگر در محدوده بزرگراه "بابایی" غرب به شرق نرسیده به هنگام بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافتند .

وی گفت : با توجه به شدت برخورد این سه دستگاه خودرو (هیوندا، 206و پراید) با یکدیگر و در اثر نشت بنزین، هر سه خودرو دچار حریق شده و عوامل اورژانس و آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند .

رنجبر گفت: همزمان و در حالی که کارکنان پلیس راهور فاتب و عوامل اورژانس و آتش نشانی مشغول بررسی و خاموش کردن آتش و امداد رسانی به دو مصدوم این تصادف بودند، یک تصادف سه وسیله ای دیگر نیز در همان موقعیت رخ می دهد که در اثر آن نیز دو مصدوم دیگر بر جای گذاشت.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران افزود : کارکنان منطقه25 پلیس راهور فاتب همزمان به دو تصادف جرحی رسیدگی کردند و برای هر یک از این تصادفات کروکی تنظیم و در اختیار عوامل کلانتری قرار دادند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟