دستگیری کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش رکنا، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر با دریافت شکایت 4 نفر از شهروندان ابهری مبنی بر کلاهبرداری، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد پارسال فردی با وعده سرمایه گذاری در بازار مسکن و پیش فروش واحد‌های مسکونی ۵۰ میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار جهانبخش ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی ابهر با شگرد‌های خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از حضور و اختفای متهم در تهران به دست آورده و با اخذ نیابت قضائی برای دستگیری او اقدام کردند.

کشف کلاهبردار 50 میلیارد ریالی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای عملیات ضربتی و منسجم و دستگیری این کلاهبردار حین فرار از کشور خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده و پس از مشاهده ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس، به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد.

سردار جهانبخش با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی پس از تکمیل پرونده، از شهروندان خواست که برای هرگونه سرمایه گذاری از مبادی قانونی اقدام کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟