خرابی دانگ فنگ اتوبان چمران را به هم ریخت

به گزارش رکنا، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از خرابی و توقف یکدستگاه دانگ فنگ در اتوبان چمران قبل از دورگرد نمایشگاه و از تشدید ترافیک بخاطر این خرابی خبر داد .
 سرهنگ مجید رنجبر ضمن اعلام این خبر گفت :در ساعت 07:40 صبح امروز در مسیر اتوبان چمران قبل از دورگرد نمایشگاه ، نقص فنی یکدستگاه سواری گ فنگ و توقف آن ، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده شده است .
وی گفت : تمام چرخ های این خودرو قفل شده بود و راننده ان هیچ گونه آشنایی با سیستم های کنترلی این خودرو نداشت و به همین سبب بار ترافیکی چمران به شرق و یادگار به شمال سنگین و باعث بروز ترافیک در این محدوده گردیده بود .
رنجبر گفت : با رصدی که از طریق مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از معابر صورت گرفت و رویت این خرابی ، بلافاصله عوامل پلیس راهور فاتب به همراه جرثقیل راهور در محل حاضر شدند و نسبت به جابجایی خودرو اقدام نمودند .
رنجبر افزود : هنگام نقص فنی خودرو راننده حتی المقدور با کمک گرفتن از جرثقیل ، خودروها و یا عابرین و یا موارد دیگر نسبت به جابجایی خودروی خود به فاصله اندکی تا حاشیه راه اقدام نماید تا علاوه بر آنکه جان خود را حفظ می کند و دیگر رانندگان را به خطر نیاندازد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟