دستگیری باند خانوادگی سارقان 30 میلیاردی در کرج

با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی، 4 نفر از اعضای یک خانواده که اقدام به 25 فقره سرقت منزل در سطح شهرکرج کرده و از این طریق 30 میلیارد ریال اموال مسروقه به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش رکنا، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز،  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در مناطق شمالی شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند سارقان در یک گروه 4 نفره در روزهای تعطیل با روش‌های مختلف وارد خانه‌های از قبل شناسایی شده می‌شدند و اموالی از قبیل طلا و وجه نقد، اقلام الکتریکی و لوازم تزئینی گران قیمت به سرقت می‌برند.
این مقام مسؤول با اشاره به این که سارقان به منظور عدم شناسایی در سرقت ‌ها از خودروهای مختلف استفاده می‌کردند، بیان کرد: کارآگاهان با تلاش‌های بی‌وفقه، انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت اعضای باند 4 نفره را که همه اعضای یک خانواده بودند را مورد شناسایی قرار داده و متوجه شدند نامبردگان از تمکن مالی خوبی برخوردار بوده و از طریق فروش اموال مسروقه اقدام به راه اندازی چند رستوران در استان های البرز، تهران و اصفهان کرده‌اند.
محمدیان تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه سارقان در شهرهای کرج و یکی از شهرهای استان اصفهان، در چند عملیات غافلگیرانه هر 4 نفر آن‌ها را دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند و خود را به عنوان یک تاجر معرفی می‌کردند، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 25 فقره سرقت از منازل شهروندان در مناطق مرفه شهر کرج اقرار کردند.
وی با بیان این که همه مالباختگان پرونده شناسایی شدند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
محمدیان یادآور شد: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص سارقان را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران اعلام کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟