حرکات نمایشی اینفلوئنسرها در اتوبان کار دستشان داد! +فیلم
حجم ویدیو: 1.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا،دو اینفلوئنسر هندوستانی که در اتوبانی شلوغ در این کشور اقدام به انجام حرکات نمایشی می کردند با جریمه سنگین پلیس مواجه شدند.

«شیوانگی داباس» و «اِسنِها راجوانشی» دو اینفلوئنسر محلی ویدئویی از حرکات نمایشی خطرناک‌شان تهیه و در صفحه خود در شبکه اجتماعی منتشر کرده بودند.

در ویدئوی منتشر شده در حالی یکی از آن‌ها موتورسیکلت را هدایت می‌کردد که نفر دیگر روی شانه‌های او نشسته بود. این ویدئو در یکی از اتوبان‌های منطقه «قاضی آباد» هند گرفته شده است. پس از انتشار این ویدئو در فضای مجازی پلیس هند وارد عمل شد و هر دو دختر را مجازات کرد. این دو اینفلوئنسر به پرداخت ۲۸ هزار روپیه به خاطر انجام نمایش خطرناک در جاده مجازات شدند.

 

این در حالی است که «خانم داباس» پیشتر نیز به دلیل انجام موارد خطرناک مبالغ ۱۱ هزار و ۱۷ هزار جریمه شده بود. خانم داباس در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی هند گفت که او و خانم راجووانشی به تازگی مجوز تمرین با موتورسیکلت را دریافت کرده بودند. او گفت آن‌ها نمی‌دانستند که این شیرین کاری آن‌ها به یک جنجال ختم خواهد شد.

با این حال، پلیس محلی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر به شهروندان در خصوص انجام نمایش‌های خطرناک که جان افراد را به خطر می‌اندازد هشدار داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟