انهدام باند سارقان مسلح در  قزوین

به گزارش رکنا، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک مورد سرقت به عنف مسلحانه در پمپ بنزین شهید "معدن نژاد آبیک" عوامل انتظامی پاسگاه "ناصرآباد" سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران، فردی با مراجعه به واحد گشت بیان داشت، ۴ سارق مسلح خودروی ۲۰۶ به همراه ۹۵ هزار دلار وجه نقد وی را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به حساسیت موضوع، سریعا پرونده مقدماتی تنظیم و به پلیس آگاهی استان ارجاع شد، که کار گروه تخصصی در این خصوص تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: طی اقدامات انجام شده توسط ماموران پاسگاه ناصر آباد، خودروی شاکی به صورت بلاصاحب در یکی از روستا‌های شهرستان آبیک کشف شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی خودرو و آثار باقیمانده از جرم با استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: اعضای شناسایی شده از اهالی استان‌های غربی کشور بودند و از افراد سابقه دار در زمینه اقدام "علیه امنیت ملی" و سرقت "مقرون به آزار" هستند، که طی هماهنگی با دستگاه قضائی و اخذ دستور نیابت هر ۴ نفر اعضای باند در اقدامات جداگانه و ضربتی در شهر بانه و سقز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات‌های اولیه منکر بزه ارتکابی بودند، اما با بازسازی صحنه و ارائه دلایل و مستندات کافی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به ناچار لب به اعتراف گشودند و بیان داشتند که از استان البرز در حال تعقیب شاکی بوده تا در فرصتی مناسب اموال وی را به سرقت ببرند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۹۵ هزار دلار سرقتی کشف و تحویل مال باخته شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد تا با دقت بیشتر و توجه به هشدار‌های پلیسی زمینه بروز حوادثی از این دست را برای متخلفان فراهم نکنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از هموطنان خواست چنانچه به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟