قتل در دوئل مسلحانه 2 باجناق / در کرمانشاه رخ داد

به گزارش رکنا ،  دهم فروردین امسال وقوع یک جنایت مسلحانه در محله جعفرآباد کرمانشاه به کارآگاهان پلیس جنایی این شهر گزارش شد . خیلی زود تیمی از ماموران در صحنه جنایت حضور پیدا کرده و با جسد خونین مردی 34 ساله ای که از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله ای قرار گرفته بود،  مواجه شدند .

بنابراین کارآگاهان پلیس موضوع این جنایت مسلحانه را به بازپرس ویژه قتل مخابره کردند و جسد جهت معاینات به پزشکی قانونی فرستاده شد .

درتحقیقات نخست کارآگاهان پی بردند که قربانی برسر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته اند و درزمان درگیری از طرف آنها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است .  

بدین ترتیب ، تیمی از کارآگاهان پلیس برای شناسایی متهمان وارد عمل شدند و در یک عملیات آنها را دستگیر کردند.این متهمان درجریان بازجویی منکر هرگونه  قتل و جدال مسلحانه ای با اسلحه شدند و اظهار بی گناهی کردند .

سرانجام ماموران پلیس درجریان کارهای فنی و اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود پی بردند که مرد 34 ساله قبل از قتل با باجناقش تماس گرفته و از او کمک خواسته است .

باتوجه به سرنخ های به دست آمده از آنجایی که باجناق قربانی نیز پس از این جنایت مخفی شده بود به عنوان اولین مظنون تحت تعقیب قرار گرفت .

 سرانجام با گذشت 19 شبانه روز از این جنایت باجناق 36 ساله که در محله جعفرآباد مخفی شده بود ، دستگیر شد .

این مرد ابتدا منکر هرگونه قتلی شد اما وقتی خود را در برابر شواهد ومدارک محکمه پسند دید چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و به قتل ناخواسته باجناقش اعتراف کرد و گفت : روز حادثه باجناقم با من تماس گرفت و گفت بر سرقطعه زمینی با چند نفر درگیر شده است و خلاصه خواست که به کمکش بروم . از آنجای که من یک قبضه اسلحه کلاشینکف در خانه داشتم ، آنرا براداشتم و به در خانه  او رفتم  وقتی دید که من مسلح هستم اعتراض کرد و گفت نیازی به استفاده از اسلحه نیست اما چون سلاح از قبل مسلح شده بود در کشمکش میان ما ، ناخواسته تیری شلیک وبه قفسه سینه باجناقم  اصابت کرد و مرگ وی را رقم زدم .

باور کنید هرگز قصد قتل او را نداشتم و این جنایت ناخواسته اتفاق افتاد .

 همچنین ماموران پلیس آگاهی در ادامه جستجوهای خود موفق به کشف اسلحه کلاشینکف، یک تیغه خشاب و چند عدد فشنگ شده و پس از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص آن را برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارجاع داده‌اند.

کدخبر: 886239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟