۵  دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس دزفول اضافه می شود

به گزارش رکنا از خوزستان؛ دکتر علیرضا خسروپناه صبح یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد:  اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، ۱۴ پایگاه زمینی، یک پایگاه هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس دارد.

وی به فرسودگی ناوگان اورژانس دزفول اشاره کرد و افزود: از تعداد ۱۵  آمبولانسی که در چرخه عملیات هستند، هفت آمبولانس بیش از ۱۵ سال کار کرده است و کارایی مورد انتظارمان برای انجام عملیات را ندارند.

وی ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی دزفول به لحاظ ساختار و ماموریت های متعددی که انجام می‌دهد، نیازمند یک ناوگان نو و تازه نفس می باشد تا بتواند خدمات اورژانسی بهتری به شهروندان ارائه نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس فرسوده در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال بازسازی و وارد چرخه عملیات شد و اقدامات لازم برای تخصیص پنج دستگاه آمبولانس جدید، انجام شده است و در آینده نزدیک، این پنج دستگاه آمبولانس وارد چرخه عملیات می‌شوند.

وی ورود خیرین به این عرصه را ضروری دانست و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و کمبودهایی که در تامین آمبولانس وجود دارد، از خیرین نیک اندیش تقاضا داریم که به این حوزه ورود جدی پیدا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن دعوت از خیرین جهت مشارکت در بازسازی و تامین آمبولانس، یادآور شد: تمام آمبولانس های اهدایی از طرف خیرین، به نام آنها نامگذاری می‌شود تا این فرهنگ نیک در بین جامعه اشاعه یابد.

کدخبر: 983042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟