رفع چین و چروک صورت با طب سوزنی

چین و چروک صورت:در واقع ظاهر شدن چین و چروک در پوست، بخشی از روند طبیعی بالا رفتن سن است. در این فرایند پوست آب خود را از دست می دهد و خشک می شود. ضمن اینکه خاصیت ارتجاعی پوست نیز تا حد زیادی از دست می رود.

طب سوزنی چگونه بر چین و چروک اثرمی کند؟وارد کردن سوزن های مویی به پوست صورت، از طریق ایجاد زخم های میکروسکوپی درناحیه، موجب فعال شدن واکنش های التهابی و افزایش جریان خون در منطقه شده و پس از دو تا سه هفته آغازفعالیت کلاژن سازی پوست را شاهد خواهیم بود.

آیا طب سوزنی دردناک است؟ باید توجه داشت که سوزن های به کار رفته در طب سوزنی بسیار نازک و ظریف و باریک تر از مو هستند، ضمن اینکه وارد کردن سوزن به پوست تکنیک خاصی دارد که بیمار دردی را حس نخواهد کرد

آیا طب سوزنی خطرات و عوارضی به همراه دارد؟ درپاسخ به این سوال باید گفت که اولا طب سوزنی هیچگونه خطر یا عارضه ای ندارد. به علاوه امروزه طب سوزنی با سوزن های استریل یک بار مصرف انجام می شود و از این نظر خطر بروز عفونت نیز بر طرف خواهد شد.

یک تیر و چند نشان مکانیسم طب سوزنی ایجاد تعادل در انرژی های درونی بدن است. بنابراین استفاده از طب سوزنی علاوه بر نتایج مورد انتظار بیمار، با ایجاد آرامش، کاهش استرس و نشاط بیشتر در زندگی نیزهمراه خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 280227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟