کیک تولد در مدل های لایه لایه رنگی / عکس

به گزارش رکنا، کیک تولد خانگی در طرح های متنوع موجود است. طراحی کیک تولد زیبا یک فرایند خلاقانه و شاد است. در زیر چند ایده برای دیزاین کیک تولد زیبا آورده‌ایم.

دیزاین کیک خانگی مدرن

 

کیک تولد خانگی مدرن

کیک تولد خانگی:

استفاده از رنگ‌های تابستانی و شاد برای کیک می‌تواند موجب افزایش شادی و جشن‌طلبی شود. انتخاب ترکیب‌های رنگی هماهنگ و جذاب می‌تواند کیک را بیشتر به چشم بیاورد. اگر دوست یا عزیزتان یک علاقه خاص دارند (مانند علاقه به یک شخصیت انیمیشن، هواپیما، حیوانات و غیره)، می‌توانید کیک را بر اساس این تم تزئین کنید. استفاده از الهام گرفتن از گل‌ها و گیاهان برای طراحی یک کیک زیبا و ارگانیک. تاپرها (تزئینات بر روی کیک) می‌توانند کیک را زیباتر کنند. مثلاً تاپرهای مرتبط با تولد، شمع تولد یا حتی تاپرهای با تصاویر شخص مورد نظر.

افزودن لایه‌های مختلف به کیک، مانند لایه‌های کرمی یا خامه، می‌تواند سفر حسی برای کسانی که از آن استفاده می‌کنند، ایجاد کند. اگر تمایل به میزبانی یک مهمانی کوچک دارید، می‌توانید به جای یک کیک بزرگ، کاپ‌کیک‌های مختلف با تزئینات متنوع را ارائه دهید. نوشیدنی‌های تزئینی مانند لیوان‌های تزئینی، کیک‌پاپ‌ها و میوه‌های تزئینی می‌توانند جلوه ویژه‌ای به میز تولد شما بدهند.

کیک تولد خانگی

 

کیک تولد خانگی خوشمزه

 

کیک تولد خانگی کیوت

 

کیک تولد خانگی جذاب

 

دیزاین کیک تولد خانگی

 

دیزاین کیک تولد خانگی مدرن

 

دیزاین کیک

 

کیک خانگی شیک

 

دیزاین کیک تولد

منبع: مجله بانو زی

کدخبر: 965810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟