خرس عاشق عسل چه می کند؟ + فیلم

به گزارش رکنا، بیایید فیلمنامه را در اینجا ورق بزنیم، "یک خرس سیاه برای مقداری عسل شیرین چه می کند؟" ما شک داریم کسی که این وبلاگ را می‌خواند بگوید که سعی می‌کند از یک حصار برقی برای یک بار Klondike پیشی بگیرد اما منظور ما این است که شاید آنها واقعا آنقدر خوب باشند.

خوب، برای این خرس سیاه بزرگ، او حاضر است به دردسرهای زیادی بیفتد. او حاضر است سعی کند مقداری عسل شیرین را که توسط یک حصار برقی محصور شده است، تهیه کند. ویدیوی YouTube ارسال شده توسط Wildlife by Bean این ویدیو را از سال 2021 در غرب کانادا به اشتراک می گذارد. آنها اظهار داشتند که «در طول تابستان 2021، محصول توت ضعیف بود و خرس‌های زیادی در اثر آتش‌سوزی‌های جنگلی آواره شدند. ما در آن سال ده ها بازدید از خرس سیاه داشتیم.» وقتی ویدیو شروع می شود می بینیم که این یک دوربین امنیتی یا یک دوربین دنباله دار است. این دوربین در حال گرفتن فیلم از حیواناتی است که سعی می کنند به این محاصره نزدیک شوند. البته هنگام تماشای کل این ویدیو اولین سوال ما ممکن است این باشد که آیا این خرس آسیب دیده است یا خیر و ویراستاران ویدیو با اعلام اینکه در این ویدیو به هیچ خرس آسیبی نرسیده ترس ما را از بین بردند.

نه تنها این، بلکه آنها در نرده های خود نیز بهبودهایی را ایجاد کرده اند. خرس های سیاه از خانواده Ursidae خرس های بزرگی هستند که وزن آنها بین 100 تا 270 کیلوگرم (220-594 پوند) است و همچنین می تواند به 1.3 تا 2 متر (4.25-6.5 فوت) برسد.

همانطور که از نام آنها می توان تصور کرد، خز خرس سیاه در ظاهر سیاه است. با این حال، آنچه ممکن است بدانید این است که خرس های سیاه می توانند قهوه ای تیره و حتی برنزه به نظر برسند. این خرس ها همه چیزخوار هستند و برای حفظ رژیم غذایی خود میوه ها، آجیل ها و انواع مختلف جوندگان را می خورند.

شکارچیان معمولی خرس سیاه روباه، پرندگان شکاری و حتی خرس گریزلی هستند.

کدخبر: 988319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟