فرشته رحمت یا عاملان زحمت؟

به گزارش رکنا ، زنان می‌توانند روزگار یک مرد را سیاه کنند، او را به دیوانگی بکشانند و همه چیز را در درون او و اطراف او ویران کنند. برخی مردان دوست دارند زنی داشته باشند که از موضع قدرت با آنها برخورد کند. از او توقع‌های آنچنانی داشته باشد و همیشه از آدم و عالم طلبکار باشد. اما بیشتر مردان همسرانی را ترجیح می‌دهند که باعث آرامششان شوند و همیشه طلبکار پول و انرژی و وجود آنها نباشند. شما کدام را ترجیح می‌دهید. مهم نیست، مهم آن است که با روش‌های زیر شما می‌توانید تشخیص دهید که آیا همسرتان فرشته نجات است یا عامل عذاب.

1ـ می‌خواهد همه چیز تحت کنترل او باشد

او به شدت اعتقاد دارد که زن باید همه امور را در اختیار بگیرد و امکان نفس‌کشیدن به احدی ندهد. او معتقد است صحنه نمایش باید کاملاً در اختیار او باشد. او قصد دارد محیطی به وجود بیاورد که همه در هر لحظه و در هر مکان،‌نام او را صدا کنند. او فکر می‌کند تنها کسی است که باید به همه و بخصوص شوهر راه را از چاه نشان دهد. اگر جرأت دارید با او مخالفت کنید.

2ـ او رفتار اجتماعی درستی ندارد

او تنها با کسانی نشست و برخاست می‌کند که به تقاضاهای بی‌پایان او پاسخ مثبت بدهند و دقیقاً بر طبق خواسته‌های او عمل کنند و باقی موارد او تنهایی را ترجیح می‌دهد و اگر به اصرار شما در جمع حاضر شود، آبروی شما را می‌برد و کامتان را تلخ می‌کند.

3ـ راضی کردن او بسیار دشوار است

مهم نیست که شما چه اندازه به او می‌رسید و چه‌قدر به او اظهار عشق می‌کنید. او باز هم چیز دیگری از شما می‌خواهد و از شما ناراضی است. هرچه بیشتر برای جلب رضایت او تلاش کنی، همان‌طور هم که هم بی‌توجهی به او متهم می‌شوید. او هرگز به روی شما لبخند نخواهدزد و باران سخنان زهرآگین او همیشه بر سرتان خواهد بارید.

4ـ او مفهوم گذشت و فداکاری را نمی‌شناسد

روابط زن و شوهر رسیدن به نوعی مصالحه است. یعنی باید آنها سعی کنند با هم کنار بیایند اما او در این رابطه دو طرفه، تنها خود را به رسمیت می‌شناسد و با بی‌رحمی تمام با شما به مبارزه می‌پردازد و شما همیشه در برابر او تعظیم می‌کنید و همه چیز به او می‌دهید در مقابل تنها چیزی که او به شما می‌دهد، اولتیماتوم است.

5ـ او با خودش راحت نیست

مردان از زنان زیبا خوشمان می‌آید و زنان نیز دوست دارند جذاب و با ظواهر متنوع ظاهر شوند. ما از زنانی خوشمان می‌آید که به ظاهر خود برسند اما عاشق زنانی می‌شویم که با باطن خود رو راست و صادق باشند. همسر شما قبل از آنکه در نزدیکی شما بنشیند و در چشمان شما بنگرد صورتی از رنگ و روغن‌های مختلف را بر چهره خود قرار می‌دهد. او از چهره خود راضی نیست و برای ارتباط با شما نیازمند ساختن چهره‌ای دیگر برای خود است.

6ـ صورتحساب‌های او پایانی ندارد

شما هرگز کیف پول او را ندیده‌اید و حساب دخل و خرج او را ندارید. در عوض تنها هدیه دائمی او به شما صورتحساب‌های خرید و کلان است که مانند رگبار بر سر شما می‌بارد. (بدترین قسمت کار او این است که او پرداختن پول‌های بی‌حساب به او را وظیفه شما می‌پندارد.)

7 ـ او پرتوقع است

شما همیشه سعی دارید او را خوشحال و راضی کنید. اما بی‌فایده است. صرفنظر از اینکه چه‌قدر انرژی مصرف می‌کنید تا لبخندی به لبان او بیاورید،‌رفتار خوب او با شما تنها چند ساعت دوام می‌آورد و بعد اوقات‌تلخی برای یک تقاضای ریز آغاز می‌شود.

8 ـ آماده شدن او تا آخر دنیا طول می‌کشد

بیرون رفتن و گذراندن ساعاتی بیرون از خانه برای شما می‌تواند لذتبخش باشد. اما لازم است از 72 ساعت قبل به او تصمیم خود را اعلام کنید و تا او 48 ساعت پس از موعدی که برنامه‌ریزی کرده بودید، آماده شود. او آرایش کردن چهره و درست کردن موهایش را به یک پروژه هنری عظیم تبدیل می‌کند که به آسانی به انجام نخواهدرسید.

9ـ او دختر پدرش است

او هرگز در زندگی برای چیزی زحمت نکشیده است. زیرا همیشه پدرش همه جا و در همه حال حضور داشته است تا کارهایش را برایش انجام دهد و تقاضاهای او را برآورده کند. او در یک تخت طلایی به دنیا آمده است و در بستری جواهرنشان بزرگ شده است. یک تلفن به پدرش کافی است.

10ـ او منصف نیست

او از شما می‌خواهد که با ماشین او را جایی ببرید و شما از این که ساعت‌ها در ترافیک مانده‌اید عصبانی می‌شوید. او چند ساعت را در آن مکان می‌گذراند و شما در ماشین منتظر او می‌مانید. سپس چون او خسته است. شما او را به رستوران می‌برید و یک شام خوب به او می‌دهید.اما او به‌خاطر آنکه شما به دلیل ترافیک غر زده‌اید از همه کارها ناراضی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟