واکسن ژنتیکی کرونا با سلامت انسان چه می کند؟

تارنمای «Natural News» در گزارشی نوشت دکتر «کری مادج» فاش کرد که واکسن های کرونا حاوی نانوتکنولوژی، برای ردیابی و کنترل بیولوژیک است.

به گزارش رکنا، موضوعات زیادی درباره برنامه واکسیناسیون ویروس کرونا (Covid-۱۹) وجود دارد که مردم از آن آگاه نیستند اما کارشناسانی مانند دکتر «کری مادج» پزشک داخلی، یکی از چهره های مبارزه علیه واکسن کووید ۱۹و افشاگر برنامه کنترل و ردیابی افراد از راه دور هشدار می دهند که این واکسیناسیون پیامدهای شومی برای آینده بشریت دارد.

در قسمت زیر دکتر مادج پیشگام حوزه بهداشت در مورد اینکه چگونه باید مردم را در مورد مولفه های مرگبار «پروتئین اسپایک» در ویروس کرونا و سایر عناصر موجود در واکسن که برای برچسب گذاری، ردیابی و کنترل جمعیت دنیا مثل گاو مورد استفاده قرار می‌گیرند، آگاه کنیم.

مادج با ابراز تاسف از اینکه مافیای قدرتمند پشت پرده در عرصه پزشکی انجام این تقلب را برای گروه ها آسان کرده اظهار نارضایتی می کند و می گوید: «به نظر می رسد که ما هیچ کنترل و تعادلی نداریم».

کودتای کرونا در سراسر جهان

وی می افزاید: «این رخداد به نوعی مانند کودتا در سراسر جهان اتفاق افتاده است اما در مورد آن چیزی به ما نگفته اند. بنابراین، این نوعی چالش است که سعی می کند همه را از خواب بیدار و مردم را وادار کند تا ببینند چگونه به آنها دروغ گفته می شود تا فریبی که در جریان است را مشاهده کنند».

مادج برای کمک به گفتن مطالبی که می داند و آگاهی بخشی در این زمینه در یک رویداد ۹۰ روزه در سراسر کشور به نام «تور به پاخواستن» شرکت می کند که از ۱۵ مه آغاز می شود. در این برنامه متخصصان مختلفی حضور خواهند داشت که در مورد آزادی پزشکی، آزادی بیان، حقوق اساسی و حقوق بشر به سخنرانی خواهند پرداخت.

تزریقات واکسن کرونای انسان ها را به جانورانی ترکیبی متعلق به بیگ فارما تبدیل می کند

به نظر می رسد آنچه این پزشک را بیش از همه نگران کرده، اجزای مصنوعی در تزریق واکسن بیماری چینی است که اساسا انسان را به موجودات اصلاح شده ژنتیکی (GMO) تبدیل می کند.

وی تصریح می کند: «آنچه بیگ فارما با تزریق اجزای پیام رسان mRNAبه بدن افراد انجام می دهد، ژنوم انسان را به چیزی مصنوعی تبدیل می کند و گیرنده ها را به عنوان شیمرهای غیرانسانی شناسایی می کند».

دکتر مادج هشدار می دهد: «آنها ژن های مصنوعی، ژن های سنتز شده و ژنوم ها را درون شما قرار می دهند. آیا پس از آن بازهم انسانید؟ این تزریق با ما چه می کند؟»

وی همچنین در حین مصاحبه درمورد چگونگی موافقت دیوان عالی کشور مبنی بر اینکه امکان ثبت اختراع این نوع جدید انسان ها و تبدیل آنها به دارایی شرکت های دارویی از طریق این نوع تزریق ها که حاوی «نانوربات های عجیب و غریب» و سایر فناوری های آینده است، بحث می کند.

وی می افزاید: «ممکن است انسان ها نیز به عنوان اختراع ثبت شوند. در حال حاضر جهان ما چه مشکلی دارد؟ هیچ انسانی نباید تبدیل به یک بخش از دارایی منقول هیچ شرکتی شود.

مادج در مورد پروتئین اسپایک توضیح می دهد که این افزودنی های مصنوعی برنامه ریزی می شوند تا بدن نه تنها در برابر مهاجمان واکنش نشان دهد بلکه به سلول های خودی نیز آسیب برساند و هنگامی که داخل بدن قرار گرفتند، می توانند برای اهداف دیگری مانند کنترل افراد از طریق محرک های بیرونی مانند تابش ۵G مورد استفاده قرار گیرند.

وی می گوید: «پروتئین اسپایکی که آنها برای بهبود بدن شما آن را ساخته اند... به نظر می رسد که می تواند به بدن شما آسیب برساند. این ماده مصنوعی، خودتکثیر، غیرآلی و غیرزنده چه کاری انجام می دهد؟ هنگامی که این ذرات کوچک به درون بدن شما راه یافتند، می توانند به عنوان حسگرهای زیستی استفاده شوند».آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟