گردو رو با اینها بخور

به گزارش رکنا، گردو را به تنهایی استفاده نکن. برخی از ترکیبات با گردو روی بدن شما تاثیر فوق العاده ای دارد که به آن می پردازیم.

گردو و عسل

پایین آورنده کلسترول

گردو و بادام

جلوگیری از اشتهای کاذب و لاغری

گردو و توت خشک

جلوگیری از ریزش و سفیدی مو

گردو و برگه زردآلو

درمان یبوست و کم بینایی

گردو و شیره انگور

درمان کم خونی

گردو و خرما

افزایش حافظه و جلوگیری از بلغم و سردی معده

گردو به عنوان یک آجیل، یکی از مغزهای بسیار مقوی و انرژی زاست که استفاده از آن به تامین انرژی مورد نیاز بدن کمک می کند. این نوع مغز خواص بی نظیری برای بدن دارد که می توان به درمان مشکلات قلبی عروقی، مشکلات معده، بهبود عملکرد مغز و …. اشاره کرد. در اینجا قصد داریم به نحوه مصرف گردو و استفاده از آن بپردازیم.

برای پاسخ به این سوال می توان گفت، این ماده غذایی را می توان به تنهایی و به صورت خام مورد استفاده قرار داد، همچنین می توان آن را با سایر مواد غذایی و خشکبار ترکیب کرد و سپس استفاده کرد. شما می توانید به روش های زیر عمل کنید:

ترکیبات گردویی مفید

استفاده گردو با توت خشک

این ماده غذایی را می توانید با توت خشک مورد استفاده قرار دهید. این ترکیب، ترکیبی خوشمزه و همچنین مقوی می باشد که به عنوان میان وعده می توان در نظر گرفت.

استفاده گردو با پنیر

این ماده غذایی را می توانید با پنیر استفاده کنید. گردو، پنیر و نان غذای کامل و همچنین مقوی است که سایر مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند.

استفاده گردو با ترکیبی از عسل

این ماده مقوی را می توانید با موز، شیر و عسل ترکیب کنید و از آن میل کنید. برای تهیه این معجون می توانید یک عدد موز، ۴ عدد گردو، ۲ قاشق غذاخوری عسل و یک لیوان شیر را با هم میکس کنید و از آن به عنوان یک معجون انرژی زا استفاده کنید.

استفاده گردو با آجیل

برای رفع مشکلات پوست، درمان ریزش مو و … می توانید این ماده غذایی را به همراه پسته، فندق و بادام مصرف کنید. مغزهای نام برده را می توانید پودر کنید و سپس با هم ترکیب کنید. ترکیب به دست آمده را در آب جوش حل کنید و سپس میل کنید.

گردو و خرما یکی دیگر از ترکیبات بسیار دوست داشتنی است . برای تهیه این ترکیب تنها کافی است این دو نوع خوراکی را با هم استفاده کنید.

استفاده گردو در غذا و شیرینی

از این ماده مقوی می توانید برای تهیه برخی از غذاها و شیرینی ها استفاده کنید. فسنجان یکی از غذا هایی می باشد که در ساختار آن ها از این نوع ماده غذایی استفاده شده است. از ماده غذایی نامبرده می توانید برای کیک های گردویی و یا شیرینی های گردویی استفاده کنید.

در پاسخ به سوال گردو را با چی بخوریم؟ گفتیم که گردو نوعی ماده غذایی بسیار مقوی و انرژی زاست که آن را می توان با هر نوع ماده غذایی دیگری ترکیب کرد. در حقیقت می توان آن را با خرما ، توت خشک، پسته، فندق و …. ترکیب کرد. گردو، پنیر و نان یک غذای کامل می باشد. از همراهی شما سپاسگزاریم!

کدخبر: 931685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟