تست : یک نماد انتخاب کنید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پیدا کردن اطلاعات پنهان ناخودآگاه همیشه آسان نیست، بنابراین پیشنهاد می کنیم این تست کوتاه را امتحان کنید تا به نگرانی های مختلف پاسخ دهید. فقط یکی از این تصاویر را انتخاب کنید و توضیحات زیر را بخوانید.

1. قلب

شما محبوب و محترم هستید. جنس مخالف دیوانه شما می شود. عاشق زندگی در یک دنیای فانتزی و رویای عشق کامل هستید. نماد قلب همچنین می تواند به این معنی باشد که شما در بیان احساسات خود مشکل دارید. باید یاد بگیرید که ابراز احساسات کنید.

2. فنجان

شما جاه طلب هستید. پشتکار و قدرت درونی به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. دوست دارید رقابت کنید ، می توانید طعم پیروزی را به عنوان یکی از لذت بخش ترین ها نام ببرید. شکست‌ها شما را بسیار غمگین می‌کنند و تمایل دارید دیگران را به خاطر آن مقصر بدانید.

3. اشک

این نماد نشان دهنده احساسات منفی و آسیب های تجربه شده است. شما در برقراری ارتباط با مردم مشکل دارید زیرا دائماً مشکوک به دروغ هستید. باید بیشتر به دیگران اعتماد کنید.

4. پرنده

پرنده نماد آزادی و جدایی از مشکلات است. گاهی اوقات شما فقط می خواهید پرواز کنید و همه چیز را رها کنید. شما رویای یک زندگی آرام و بی دغدغه را دارید، اما هنوز نمی توانید از زیر بار مشکلات خلاص شوید.

5. ساعت شنی

اگر نماد ساعت شنی را انتخاب کنید، به این معنی است که نگران آینده خود هستید و نمی توانید روی آنچه در حال حاضر در حال وقوع است تمرکز کنید. این نماد همچنین ممکن است نشان دهد که شما در حال حاضر به شدت در تلاش برای حل یک مشکل هستید.

6. پروانه

شما عاشق چیزهای زیبا و گران قیمت هستید. احتمالاً رویای یک زندگی مجلل را در سر می پرورانید، اما وضعیت مالی فعلی شما هنوز به اندازه کافی خوب نیست.

7. جزئیات پازل

شما می خواهید چیزی را تغییر دهید، اما نمی دانید چه کاری انجام دهید. شما باید مصمم تر باشید ، گاهی اوقات فقط یک قدم طول می کشد و اوضاع شروع به بهتر شدن می کند.

8. کلید

احتمالاً در این زمان منتظر فرصت های جدید هستید. شما از وضعیت فعلی خود راضی نیستید، بنابراین رویای آینده بهتری دارید. همه چیز در دستان شماست فقط کمی اقدام کنید.

کدخبر: 771117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟