عکس های جذاب ترین زنان ارتشی جهان ! / شجاع ترین چشم آبی و بلوند است !

با تعدادی از شاخهای ارتشی جهان که اتفاقا زن هستند بیشتر آشنا شوید.

میشل مارتینز در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت می کند و در حال حاضر در سن دیگو مستقر است که به سربازان آموزش می‌دهد. میشل یکی از برترین سربازان زن می باشد.میشل در برخی از ماموریت های سخت در مناطق جنگی حضور داشته و به خاطر شجاعتش یکی از برجسته ترین سربازان زن در ارتش مدرن امروزی می باشد.

زن ارتشی

آماندا گرین یک نیروی ارتش زن و همچنین یک خلبان جنگنده است. او به عنوان ستوان در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت کرده است.گرین با اقدامات خود به یک سخنگوی ملی برای زنان در ارتش و الگویی برای دیگران تبدیل شده است.

زن ارتشی

زن ارتشی

زن ارتشی

 

میشل یانگ در گارد ملی ارتش از 18 سالگی برای ایالات متحده آمریکا جنگیده و در نبرد تن به تن متخصص است. وبلاگ نظامی او - Michelle's Military Stuff - که برنده جایزه شده و توسط بیش از 500000 نفر در بیش از 130 کشور خوانده شده است. میشل یانگ یکی از قوی‌ترین سربازان زن در دنیای امروز و در مریلند به دنیا آمده است.

آماندا2

زن ارتشی

سیدنی دیویس یک زن نظامی در نیروی هوایی است که در یک ماموریت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعداز آن با کارکنان گروه عملیات مشترک در پایگاه هوایی بگرام افغانستان و واحدهای K2 و 4-42 هوانوردی خدمت کرده است. هنگامی که او به ایالات متحده بازگشت، به درجه گروهبان ستاد ارتقا یافت.

زن ارتشی

زن ارتشی

منبع: شایا نیوز

کدخبر: 836691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟