صمیمت زننده و شوکه کننده گلاره عباسی با این مردان / شوکه می شوید!

به گزارش رکنا ، گلاره عباسی متولد۲۹ تیر ۱۳۶۲و بازیگر است. گلاره عباسی در سال ۱۳۹۹ برای بازی در ابلق برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.گلاره عباسی از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ است.گلاره عباسی همچنین فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. گلاره عباسی با تحصیل در دانشگاه و گذراندن 3 دوره از کلاس های آزاد بازیگری، فعالیت خود را با دستیاری کارگردان و برنامه ریزی آغاز کرد.

گلاره عباسی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "شیدایی" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و اسمش رو سر زبونا بندازه. گلاره عباسی که این روزا داره به عنوان یک فرد خیلی اجتماعی که دستی بر کار خیر داره توی موسسه ای به نام سوینا کار میکنه و البته خودش هم این موسسه رو پایه ریزی کرده، کمی از فضای بازیگری دور شده. ولی باز هم گلاره عباسی همچنان با بازگشت شکوهمندانه اش در فیلم هایی همچون "شادروان" و "اَبلق" نشون داد اگه کار خوب بهش پیشنهاد بشه با کمال میل قبول میکنه.

گلاره خانوم در کنار بازی های خفن و پر و پیمونش سعی داره کمی هم از جذابیت های خودش رونمایی کنه و با فیس نچرالش ثابت کنه که چیزی از بقیه جذابای سینما کم نداره. واسه همین هم دل رو زد به دریا و تبدیل شده به یک سلبریتی که به کار مدلینگی هم وارد شده و با یه میکاپ و لباس جینگول مستون از خودش پس از مدت ها عکس گذاشت. او که در طی این سال ها نشون داده چندان علاقه ای به میکاپ های آنچنانی که کل چهره اش رو تغییر میدن نداره، حالا این بار با چنان آرا ویرای ملیحی از خودش استوری گذاشت که ببینینش دلتون واسش غنج میره!

گلاره عباسی

گلاره عباسی

 منبع : شایا نیوز

کدخبر: 846306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟