دلیل مرگ پسر نسرین مقانلو چه بود؟ + عکس ها و فیلم های جگرسوز

ازدواج و فرزندان او

نسرین مقانلو در سال 1375 درسن 25 سال از طریق آشنایی یکی از اقوام با فوتبالیست معروف آن دهه کمال خلیلیان ازدواج کرد و زندگی مشترک خود را در آمریکا آغاز کردند. آنها در زندگی مشترک خود صاحب دو فرزند به نام های ارشیا و آرین هستند. پسران نسرین مقانلو در آمریکا ازدواج کرده و بزرگ شده اند و بین ایران و آمریکا در رفت و آمد هستند.

از سکته تا شایعه مرگ مشکوک پسر نسرین مقانلو

ساعت 5 بعد از ظهر 7 مهر ماجرای مرگ مشکوک خبر فوت مشکوک او در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این جوان که 10 روز قبل برای دیدار نسرین مقانلو به ایران بازگشته بود، وی از قبل در آمریکا تحت درمان بوده و روز فوت بعد از مصرف دارو هایش برای استراحت به اتاقش رفته و بعد از مدتی نسرین مقانلو برای بررسی حال او به اتاق خواب رفته و با حال بد پسرش رو به رو شد. نسرین مقانلو با اورژانس تماس گرفته و با رسیدن اورژانس و معاینات اولیه متوجه جان باختن او شدند. پزشکان احتمال مسمومیت دارویی را دادند اما برای تحقیقات بیشتر جنازه او به پزشک قانونی برای بررسی سم شناسی و نمونه ها منتقل شده است.

علت واقعی فوت پسر نسرین مقانلو چه بود؟

براساس گفته های نسرین مقانلو پسر او چند سال قبل در حادثه ای از سر دچار مصدومیت شده و برای درمان خود جراحی مغزی را انجام داده، دارو مصرف میکرده و در آمریکا تحت درمان بوده است. ارشیا خلیلیان گفته های دکتر را انجام می داده حتی فوت او بعد از مصرف داروهایش بوده است.

گریه های گوهر خیراندیش برای پسر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

عکس پسر نسرین مقانلو در بیمارستان

نسرین مقانلو

عزاداری نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

همسر نسرین مقانلو و پدر ارشیا که بود؟

کمال خلیلیان متولد 1334 در تهران که در گذشته فوتبال بازی می کرده است. او مهاجم سابق تیم ملی فوتبال و عضو سابق باشگاههای گمرک اهواز ، پاس و استقلال بوده است. او با نسرین مقانلو سر فیلم همسر آشنا شد

نسرین مقانلو

کدخبر: 863711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟