نقاشی باورنکردنی آناهیتا درگاهی از چهره خودش با روسری ترکمن

آناهیتا درگاهی با فیلم مرد بازنده اولین همکاری‌اش با محمد حسین مهدویان را تجربه کرده است. این بازیگر سال گذشته سریال «می خواهم زنده بمانم» را در حال پخش داشت که با استقبال بسیار خوبی نیز روبرو شد او چند سالیست که در عرصه بازیگری به شدت فعال بوده است اما کیفیت برخی کارهایی که بازی کرده چندان مطلوب نبوده اند.

همسر اشکان خطیبی که بعد از یک ازدواج ناموفق با محمد پروین سعی کرد از حاشیه ها دوری کند نقاش مشهوری است که تاکنون چند نمایشگاه برپا کرده است و هنرمندان زیادی آثار او را دیده اند. اگر چه خبر مهاجرت اشکان و همسرش به اسپانیا این روزها به گوش می رسد اما تاکنون هیچ کدام این موضوع را تایید نکرده اند. نقاشی بازیگر ممنوعه از چهره خودش را در ادامه ببینید.

نقاشی بازیگر ممنوعه

آناهیتا  آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد. او از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است.

نقاشی آناهینا درگاهی

ازدواج آناهیتا درگاهی

آناهیتا بعد از آشنایی و ازدواج با اشکان خطیبی به شدت در عرصه بازیگری فعال شد. او در سریال های نمایش خانگی ممنوعه و می خواهم زنده بمانم بازی کرد و در سینما هم در کارهایی شبیه آخرین بار کی سحر را دیدی و چشم و گوش بسته, قانون مرفی, سودابه و مرد بازنده حضور داشت که به نظر میرسد بعد از مهاجرت و البته بارداری اش فعلا در هیچ فیلمی او را نبینیم.

اشکان خطیبی هم که با شیرزاد ملک در سریال خاتون به شدت محبوب شده بود سال ۱۴۰۱ را با خبر پدر شدنش به پایان رسانده است و به نظر می رسد فعلا تصمیمی مبنی بر حضور در هیچ اثری را نداشته باشد. اگر چه برخی از علاقه مندان سریال خاتون منتظر ساخت فصل بعدی این سریال هستند اما به نظر نمی رسد اشکان خطیبی را دیگر در این سریال ببینیم.

منبع: نیک صالحی

کدخبر: 872846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟