حاشیه شرم آور خانم معلم قائمشهری/  از گنگستر شهر آمل تا استوری برای پول !

صدف طاهرزاده معلم بلاگر قائمشهری که چندی پیش با همخوانی آهنگ گنگستر شهل آمل به شهرت رسید با انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرام واکنش های منفی کاربران را به جان خرید.

در این استوری اینستاگرامی که صدف طاهرزاده در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، معلم بلاگر قائمشهری اقدام به تبلیغات پیج های کنکوری کرده است.

کاربری در واکشن به محتوای تبلیغی و انتقاد از پدیده معلم بلاگری نوشت: «این استوری همون خانم معلم محترمی هست که با بچه‌ها و آهنگ گنگستر شهر آمل کلیپ می‌ساخت و از همین طریق هم کلی فالوور بدست آورد!

الان تبلیغ آموزش کنکور میذاره، تبلیغ فردی رو که اصلا مشخص نیست کی هست و چه رزومه‌ای تو حوزه تدریس کنکوری داره، ولی احتمالا نوجوانان بخاطر اعتماد به اون خانم! به این فرد هم اعتماد می‌کنن و تو مراحل بعد هم حتما فروش بسته‌های کنکوری و…

اشتباه نکنید؛ کسب درآمد از تبلیغات اصلا شغل بدی نیست‌. ولی تبلیغ چی و چطوری و برای چه مخاطبی با چه رده سنی، و توسط چه شخصی خیلی مهمه! باید مراقب ضریب دادن به افرادی که یک شبه معروف میشن، باشیم.»

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

جنجال جدید معلم بلاگر قائمشهری

کدخبر: 883508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟