شوخی جالب مهمونی با مختارنامه/| از نقش پررنگ پشه در خلق عبدالله بن زبیر تا بدوبیراه بچه به کیانیان

رضا کیانیان مهمان شانزدهم قسمت از فصل دوم «مهمونی» بود. در بخشی از صحبت‌هایش با ایرج طهماسب پشه آمد و تعریف کرد که یک‌بار کیانیان را در پشت‌صحنه سریال «مختارنامه» نیش زده.

کیانیان هم گفت که اتفاقا در پشت‌صحنه سریال «مختارنامه، یک پشه مدام دور سرش می‌چرخیده و وسط ضبط نمی‌توانسته آن را بگیرد. برای همین هم مدام دست‌هایش را بالا می‌آورده تا پشه برود و همین اکت به یکی از ویژگی‌های شخصیت عبدالله‌بن‌زبیر تبدیل شده. بعد هم به پشه گفت که برای ساخت شخصیت کمک بزرگی بهش کرده.

پشه بعد از شنیدن این خاطره گفت که وقتی او را نیش زده صبح تا شب دوست داشته غذا بخورد و روی تخت بنشیند و برود بالا. او گفت دلش می‌خواسته برود به یزید بگوید با او مشکل سیاسی ندارد اما اصلا نمی‌دانسته مشکل سیاسی چیست.

در بخش بعدی مهمونی، دیالوگ جالبی میان کیانیان و بچه درباره فحش شکل گرفت که آنهم جزو جذاب‌ترین بخش‌های این قسمت بود. کیانیان به طهماسب می‌گفت به بچه سخت نگیرد و اجازه دهد هرچی دلش می خواهد حرف بد بزند. بچه به خاطر این آزادی عمل از او تشکر کرد و رفت دم گوشش شروع کرد به حرف بد زدن. کیانیان ابتدا با او همراهی کرد و خندید اما وقتی دید کار دارد به جاهای باریک می‌کشد و بچه فحش‌های عجیبی می‌دهد. رفته‌رفته رنگش عوض شد و دیگر به جایی رسید که گوش‌هایش را گرفت.

قسمت شانزدهم مهمونی پنجشنبه 8 تیر در پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو منتشر شده است.

کدخبر: 905635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟