آقای بازیگر مشهور بخاطر جدایی از نامزدش تهدید به مرگ شد!
آقای ستاره سریال «ریوردیل» فاش کرده است که پس از جدایی از خانم همبازی‌اش با تهدیدات مرگ از سوی طرفداران رو به رو شد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کول اسپروس جنبه‌های تاریک جدایی خود از لیلی راینهارت را فاش کرد! هنگامی که این زوج بازیگر جدایی خود را در سال 2020 اعلام کردند، با واکنش‌های شدید طرفداران مواجه شدند.

حالا کول اسپروس فاش کرده است که این واکنش‌ها که بسیار شدیدتر از اظهار نظرهای ناخوشایند در اینترنت بود!

آقای بازیگر درباره این موضوع گفت: «من عادت دارم نامه‌ها یا کادوهای مختلف و گاها عجیب و غریب دریافت کنم. بعضی اوقات طرفداران این هدایا را به خانه نزدیکانم نیز ارسال می‌کنند. با این حال تهدید به مرگ واقعاً کار زشتی است. این کار نوعی جرم است!»

بازیگران سریال محبوب ریوردیل

بازیگران سریال مشهور با خشم طرفداران رو به رو شدند!

کول اسپروس 31 ساله همچنین تایید کرد که او و راینهارت 26 ساله، تنها ستارگان این سریال نبودند که پس از جدایی با خشم طرفداران روبرو شدند.

اسپروس با اشاره به رابطه سابق بین بازیگران کامیلا مندز و چارلز ملتتون، ادامه داد: «فکر می‌کنم به این دلیل است که حداقل چهار نفر از ما با همکاران خودمان قرار گذاشتیم. آیا این فقط نتیجه یک عشق باورنکردنی است؟ تعصب به چه صورت است؟»

اسپروس قبلا اذعان کرده بود که جدایی او و راینهارت واقعاً برای هر دو بازیگر سخت بود. به ویژه به این دلیل که آن‌ها مجبور بودند با هم کار کنند.

او در  مصاحبه دیگری اعتراف کرد: «می‌دانم که هر دوی ما به هم آسیب زیادی زدیم. ما اکنون دوستان خوبی هستیم. این فوق العاده است.»

همه بازیگران سابق سریال ریوردیل اکنون در روابط احساسی جدیدی هستند: راینهارت اکنون با جک مارتین نامزد است، در حالی که اسپروس با آری فورنیه نامزد کرده است. همچنین کامیلا مندز با رودی مانکوزو و ملتون با کلوئی بنت رابطه احساسی جدید را آغاز کرده‌اند.

کدخبر: 920867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟