عکس زیبایی جادویی دختر مهدی مهدوی کیا در 23 سالگی اش ! / تغییر جذابش را ببینید

مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران با انتشار یک استوری تولد 23 سالگی دخترش عسل را تبریک گفت.

مهدی مهدوی کیا

آن روی سکه زندگی مهدی مهدوی کیا

مهدوی کیا، تاکنون دوبار ازدواج کرده است. در توضیح زندگی شخصی او این چنین می توان گفت که مهدی در سال ۱۳۷۶ و وقتی تنها ۲۰ سال داشت با دختری به نام سپیده قنبری ازدواج کرد، این زوج در سال ۱۳۷۸ صاحب یک دختر به نام عسل شدند. قبل از جام جانی سال ۲۰۰۶ میلادی خبر طلاق سمیرا سمیعی از مهدی مهدوی کیا تیتر یک روزنامه های کشور آلمان شد!

در آن زمان شایعه ای پیرامون این موضوع شدت گرفت! گفته شد مهدوی کیا با وجود داشتن همسرش سپیده قنبری با مدیر برنامه های خود، یعنی سمیرا سمیعی ازدواج کرده است که این رابطه در نهایت به درگیری انجامیده و به جدایی ختم شده است! البته مهدی ارتباط خود با سمیرا سمیعی را تکذیب کرد اما این تکذیبیه مورد قبول کسی قرار نگرفت! مهدوی کیا یک سالن آرایشگی بسیار مجهز و پیشرفته را در اختیار همسر سابق خود، سپیده قنبری قرار داد تا او نیز به علایق خود برسد.

بد نیست بدانید سمیرا سمیعی در گفتگویی گفته بود به دادگاه تعهد داده است تا در مورد رابطه با مهدی مهدوی کیا حرفی نزند! سمیعی هم اکنون مدیر برنامه‌ های چند ستاره ی بزرگ در کشور آلمان از جمله ماتیوس، برمه، پرمرته ساکر و… به شمار می رود! او در ایران نیز مدیریت برنامه های سوشا مکانی را بر عهده داشت.

مهدی در شهر پدری خود، یعنی شهر اراک یک گاوداری و مزرعه بزرگ دارد و تعطیلات را در آنجا به سر می برد! همچنین یک مغازه ی فروش پوشاک بچه گانه در شمال شهر تهران دارد و علاوه بر این در حال حاضر، مجهزترین آکادمی فوتبال پایه به نام خود را، اداره می کند.

کدخبر: 926279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟