این زن زیباترین همسر جهان است ! / کسی نمی توانست با جذابیت شوهرش رقابت کند جز او !

پریسیلا پریسلی، همسر سابق خواننده محبوب الویس پریسلی مرحوم و یکی از تاجران موفق این روزهای آمریکا، همراه با گروه بازیگران فیلم «پریسیلا» در فوتوکال و فرش قرمز این فیلم در جشنواره ونیز هشتادم دیده شد. 

فرش قرمز پریسیلا

فیلم «پریسیلا»، از فیلم‌های تحسین‌شده‌ی امسال

فیلم پریسیلا

فرش قرمز پریسیلا

فرش قرمزپریسیلا

فیلم «پریسیلا» که به کارگردانی سوفیا کاپولا و با بازی کیلی اسپانی در نقش پریسیلا و جیکوب الوردی ، بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) در نقش الویس، ساخته شده است، به زندگی جوانی پریسیلا و آشنایی و ازدواجش با الویس، ستاره‌ی بی‌چون و چرای راک اند رول آمریکا می‌پردازد.

استایل پریسیلا در فوتوکال فیلم پریسیلا

پریسیلا

فرشق قرمز پریسیلا

این بانوی ۷۸ ساله و موفق با دو استایل متفاوت در جشنواره ونیز دیده شد. استایل اول او شامل شومیز سفید نگین‌دار و شلوار دامنی مشکی با پارچه براق و زیبایی بود. او این استایل را با کفش و کیف کوچک مشکی‌رنگی کامل کرده و در فوتوکال فیلم زندگی‌اش شرکت کرده بود.

ازدواج پریسیلا و الویس

فرش قرمز پریسیلا

الویس پریسلی خواننده محبوب راک اند رول آمریکایی است که در دهه 1950 محبوبیت زیادی به دست آورد.الویس پریسلی در 1 می 1967 با پریسیلا بیولو ازدواج کرد و در 1 فوریه 1968 تنها فرزند آنها لیزا ماری پریسلی متولد شد. پریسیلا در 1973 از الویس جدا شد، الویس پس از آن دیگر هرگز ازدواج نکرد. الویس در سن 42 سالگی فوت کرد و فروش آثارش حتی  بعد از مرگش هم ادامه پیدا کرد.

کدخبر: 927084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟