مهدی مهدوی کیا در کنار دختر ۲۳ ساله زیبایش / این دخترک کوچولو چه زود بزرگ شد !

مهدی مهدوی کیا متولد شهر ری می باشد ولی اصالتا اهل اراک روستای چشمه است. مهدی مهدوی کیادر باشگاه های بانک ملی، پرسپولیس تهران، بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت آلمان سابقه بازی دارد.مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران با انتشار یک استوری تولد ۲۳ سالگی دخترش عسل را تبریک گفت.مهدی مهدوی کیا از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی از زمین های خاکی جذب باشگاه بانک ملی شد و با پشتکار به باشگاه پرسپولیس پیوست.مهدی مهدوی کیا افتخارات و موفقیت های مهم ورزشی وی از سال ۷۵ شروع شد، پس از محرومیت نعیم سعداوی وی در پیستون راست تیم ملی بازی کرد. مهدی با زدن ۲ گل به چین شایستگی های خود را اثبات کرد.

یادمان نرفته که مهدی مهدوی کیا در سال های بازیگری‌اش عسل خردسال را همراه خود به زمین می‌برد. تصویری از او را در 23 سالگی ببینید.

عسل دختر مهدی مهدوی کیا بزرگ شده است.

همیشه سعی کردم با کمال احترام رفتار کنم!

ایسنا: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان با رعایت اصول و سبک پیشرفت‌شان در فوتبال خود به خود. در مسیر زندگی حرفه‌ای قرار می‌گیرند که در آن شرایط اخلاق‌مدار هم خواهند بود.

مهدی مهدوی کیا که به عنوان یکی از برترین بازیکنان با اخلاق فوتبال در یک سال گذشته انتخاب شد، اظهار کرد:

باعث افتخار من است که چنین عنوانی را به بنده دادند. به هر حال از تمام کسانی که طی یکسال گذشته به هر نحوی در مسابقات لیگ برتر ویژگی‌های اخلاقی مثبتی داشتند. قدردانی شد اما در عین حال معتقدم فوتبالیست‌های با اخلاق زیادی در فوتبال ما هستند که می‌توانستند انتخاب شوند.

برگزاری چنین مراسم‌ها و انتخاب‌هایی خوب است و فرهنگ اخلاق مداری در ورزش ما را ارتقا می‌دهد. باید این کارها در سنت فوتبال ما جا بیافتد.

کاپیتان سابق تیم ملی خطاب به بازیکنان جوان فوتبال کشور، گفت:

همه باید بدانیم که فوتبال حرفه‌ای در هر سطحی هم که باشد، بالاخره یک روز تمام می‌شود، اما ما باید همیشه از هم دیگر به نیکی یاد کنیم.

اهمیت اخلاق

این مساله آنقدر مهم است که باید همواره در دوران فعالیت ورزشی به یاد داشته باشیم. واقعا این که همه از ما به نیکی یاد کنند و وقتی یکدیگر را می‌بینیم با آغوش گرم از هم استقبال کنیم، اهمیتی بیش از فوتبال حرفه‌ای دارد.

من همیشه سعی کردم چه در داخل زمین و چه در خارج از آن در برخورد با هر شخصی با کمال احترام رفتار کنم.

اخلاق مداری در فوتبال به بازی جوانمردانه هر چه بیشتر هم منتهی می‌شود.

مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا رعایت اصول و قوانین زندگی حرفه‌ای برای بازیکنان. خود به خود به بالا رفتن سطح اخلاق مداری در فوتبال می‌انجامد، گفت:

قطعا شرایط فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند که بازیکنان خیلی از مسایل را رعایت کند. تغذیه مناسب، استراحت کافی و تمرینات منظم و کامل در پیشرفت فوتبال بازیکنان بیشترین تاثیر را دارد.

به طور طبیعی وقتی بازیکنی چنین رویه‌ای را داشته باشد. فکر و ذهنش درگیر رعایت این اصول شده و خود به خود زندگی حرفه‌ای و به دور از هر گونه حاشیه‌ای خواهد داشت.

این وضعیت یک بازیکن را به اوج رسانده و وقتی هم که در آن دوران به سر می‌برد، بیشترین تاثیر را از این رویه خواهد گرفت. مطمئنا او از نظر اخلاقی هم فوق العاده خواهد شد و همه از او به نیکی یاد خواهند کرد.

کدخبر: 928956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟