فیلم لحظه به لحظه  حواشی حضور رونالدو در ایران / از جنجال هدیه لاکچری تا استقبال پرحاشیه علی دایی!

رونالدو / رونالدو فوتبالیست / بیوگرافی رونالدو / همسر رونالدو /عکس رونالدو

هدیه ارزشمند ایران به رونالدو

رونالدو

حدود یک ماه پیش هوادران فوتبال و مخصوصا پرسپولیس در ایران درانتظار یک قرعه سخت و جذاب برای تیم فوتبال محبوب خود بودند. پرسپولیس با النصر عربستان همگروه شد و رونالدو باید برای بازی با پرسپولیس به آزادی می آمد. خبر برگزاری این بازی بدن تماشاگر با دستور ای اف سی تیر خلاصی بر قلب دوست داران او بود.

حالا و بعد از پایان انتظار ها کریستیانو رونالدو برای بازی در مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر کرده است. رونالدو با استقبال مسئولین و طرفدران خود مواجه شده است. شاید یکی از مهم ترین افراد حاضر در فرودگاه علی دایی اسطوره فوتبال ایران باشد. علی دایی اعلام کرده بود که برای استقبال از رونالدو نیازی به دعوت و هماهنگی فدارسیون ندارد و خودش برای استقبال از او می آید. 

رونالدو

کاروان النصر دقایقی پیش همراه ستارگانی چون کریستیانو رونالدو ، سادیو مانه ، ایمریک لاپورت، الکس تیس، اوتاویو و مارسلو بروزوویچ به تهران نشست.

چندین هوادار که از دوستداران کریستیانو رونالدو ابر ستاره فوتبال جهان بودند، در فرودگاه حاضر شدند تا بلکه بتوانند این بازیکن را از نزدیک ببینند.

مسئولان پرسپولیس از جمله رضا درویش مدیرعامل این باشگاه برای استقبال از النصر نیز در جایگاه تشریفات فرودگاه حضور پیدا کردند.

رضا درویش اولین نفری بود که با تصویرش در کنار رونالدو منتشر شد تا نخستین ایرانی باشد که در فرودگاه با ستاره فوتبال دنیا عکس یادگاری گرفته است.

درویش

بنرهایی برای خوشامدگویی به رونالدو در سطح شهر + تصاویر

همکاری شهرداری تهران بزرگ و اختصاص تعدادی از بیلبوردهای شهری، باشگاه پرسپولیس نسبت به نصب بنرهایی مرتبط با بازی با النصر از روز نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اقدام کرد.

خوش‌آمد گویی به کاروان فوتبال النصر عربستان، تصاویری از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و اطلاع رسانی مسابقه از مضامینی است که در این بنرها از آنها استفاده شده است.

جالب اینکه هفته گذشته رضا درویش درخواست زیباسازی شهر را برای حضور یاران رونالدو داشت و حالا جو تهران معطوف به حضور این ستاره شده است.

رونالدو

رونالدو

رونالدو

 
 

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

کدخبر: 929709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟