عکس جذاب همسر و دختر مهدی مهدوی کیا ! / دختر زیباتر از مادر !

مهدی مهدوی کیا / مهدی مهدوی کیا فوتبالیست / همسر مهدی مهدوی کیا / عکس مهدی مهدوی کیا / بیوگرافی مهدی مهدوی کیا

عکسی از همسر مهدوی کیا به مناسبت تولد دخترش عسل در کنار شوهرش منتشر شد که نشان می دهد این خانم به مهدوی کیا شباهت زیادی دارد.

مهدی مهدوی کیا متولد شهر ری می باشد ولی اصالتا اهل اراک روستای چشمه است. خانم سپیده مهدوی کیا همسر کاپیتان ارزنده و اسبق تیم ملی ایران است. مهدی مهدوی  کیا یک دختر با نام عسل دارد.

وی از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی از زمین های خاکی جذب باشگاه بانک ملی شد و با پشتکار به باشگاه پرسپولیس پیوست.

افتخارات و موفقیت های مهم ورزشی وی از سال 75 شروع شد، پس از محرومیت نعیم سعداوی وی در پیستون راست تیم ملی بازی کرد. مهدی با زدن 2 گل به چین شایستگی های خود را اثبات کرد.

مهدی مهدوی کیا

ازدواج مهدی مهدوی کیا

ازدواج با سپیده

مهدی مهدوی کیا در سال 76 وقتی 20 ساله بود با دختری بنام سپیده قنبری ازدواج کرد. این زوج در سال 78 صاحب دختری به نام عسل شدند.

نامزدی با سمیرا

قبل از جام جانی 2006 خبر طلاق سمیرا سمیعی از مهدی مهدوی کیا تیتر یک روزنامه های آلمان و البته شوک خبری در ایران شد.

بعدها گفته شد مهدوی کیا با وجود داشتن همسرش سپیده با مدیر برنامه هایش به نام سمیرا سمیعی ازدواج کرده است. هرچند که این رابطه در نهایت به درگیری انجامید و خیلی زود هم به جدایی ختم شد.

از تکذیب تا تعهد

مدتی بعد مهدوی کیا ارتباط خود با سمیعی را تکذیب کرد اما مورد قبول کسی قرار نگرفت. سمیرا سمیعی نیز  در گفت و گویی بیان کرد که به دادگاه تعهد داده در مورد رابطه با مهدی حرف نزند. لازم به ذکر است که برخلاف یک سری شایعات قدیمی سمیرا سمیعی دختر پرفسور سمیعی نمی باشد!

ازدواج سوم!

گرچه هیچ موقع از رابطه خانوادگی مهدوی کیا سخن به میان نیامده اما انتشار عکس زیر به عنوان همسر او صحت ندارد و این خانوم روزنامه نگار است.

کدخبر: 931876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟