دفاع جانانه سام اصغری از یار جنگی اش بریتنی اسپیرز/ عاشق دلشکسته حساب کار را دست پسر ترامپ داد

این بازیگر 29 ساله روز چهارشنبه در اینستاگرام به پسر رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که دست از مسخره کردن بریتنی اسپیرز بردارد. دونالد ترامپ جونیور در روز‌های اخیر دو میم (تصویر تمسخرآمیز) به اشتراک گذاشته بود که در آن‌ها خواننده 41 ساله در دستانش چاقو دارد.

بازیگر و مدل ایرانی الاصل در پیام ویدیویی خود گفت: «هی ترامپ کوچولو. دست از قلدری برنداشتی، بنابراین من اینجا هستم تا به تو بگویم که قلدربازی نه باعث می‌شود باحال به نظر برسی و نه برایت دوستی به همراه دارد - و مطمئناً برای آن هم نیازی به هوش و ذکاوت نیست.»

سام اصغری گفت که از اشاره به نقطه ضعف‌های ترامپ جونیور 45 ساله خودداری می‌کند، زیرا این کار در مرامش نیست.

اصغری که تابستان امسال برای جدایی از بریتنی درخواست طلاق داد، به فرزند دونالد ترامپ گفت: «من هم می‌توانم قلدر باشم، اما این کار را نمی‌کنم. چرا که معنایش فقط قلدری است و همان طور که گفتم باعث نمی‌شود که باحال به نظر بیایی.»

او سپس به ترامپ جونیور توصیه کرد: «پس یک قلدر جونیور نباشید.»ترامپ جونیور میم‌هایی از اسپیرز منتشر کرده است که او در هر دو دستش چاقو دارد و با قرار دادن این عکس در کنار عکس‌های دهه‌های 1990 و اوایل دهه 2000 به رسانه‌های آمریکایی تاخت و همچنین دوران ریاست جمهوری پدرش را با ریاست جمهوری جو بایدن مقایسه کرد.

 

سام اصغری

 

کدخبر: 934653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟