2 عکس از تغییرات مهناز افشار از عروسی تا  مهاجرت !

مهناز افشار از بازیگران سرشناس سینمایی کشورمان بود. این سلبریتی در تاریخ 21 خرداد 1356 در تهران به دنیا آمداو دارای تحصیلات در حد دیپلم تجربی است که پس از گرفتن دیپلم تغییر رشته داد و در رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی به مدت 4 سال ادامه تحصیل داد، او دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است. این بازیگر ایرانی از سال 1398 از کشور ایران مهاجرت کرده است.

مهناز افشار

هسر مهناز افشار کیست؟

مهناز افشار در سال 1393 و در 37 سالگی متاهل شد. نام همسر او محمدیاسین رامین است. همسر مهناز افشار فرزند ارشد محمدعلی‌ رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم و در دولت نهم مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد است. او از دانشگاه کشور آلمان مدرک دکترا گرفته است و 2 ملیت ایرانی و آلمانی دارد. یاسین رامین از معاونان و مشاوران رئیس سازمان هلال احمر در دولت احمدی‌نژاد بود و پیش از ازدواج با مهناز افشار نیز یک بار ازدواج کرده بود

حاصل ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین یک دختر به نام “لیا” بود. او در تاریخ در 4 خرداد 1394 در آلمان به دنیا آمد. مهناز افشار در اینستاگرام به مناسبت تولد دخترش در سنین مختلف عکس هایی را از او به همراه متن های احساسی منتشر می کند.

مهناز افشار و همسرش

 

کدخبر: 938655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟