سیر تا پیاز بازیگری سحر جعفری جوزانی /  از نقطه‌چین مهران مدیری تا در چشم باد!

سحر جعفری جوزانی با بازی در سریال طنز نقطه‌چین به کارگردانی مهران مدیری مشهور شد و با بازی در سریال تلویزیونی در چشم باد نامش بیشتر از قبل در رسانه‌های سینمایی پررنگ شد.

سحر جعفری جوزانی که فرزند مسعود جعفری جوزانی است در آمریکا به دنیا آمد و در پنج سالگی به همراه پدرش به ایران بازگشت.

سحر جعفری جوزانی

بنابر اطلاعات منتشرشده از این بازیگر در ویکی‌پدیا، او فارغ‌التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد است.

آغاز فعالیت سحر جعفری جوزانی بازی در نقشی کوتاه در فیلم سینمایی شیرسنگی به کارگردانی پدرش بود. او حدود یک دهه بعد به‌عنوان نویسنده و بازیگر سریال آژانس دوستی با این پروژه همکاری داشت.

این بازیگر که در سال ۷۸ نامزد سیمرغ نقش مکمل جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی بلوغ شده بود چند سالی کم کار شد و پس از آن با بازی در سریال نقطه‌چین به کارگردانی مهران مدیری در بین مردم نیز مشهور شد.

سحر جعفری جوزانی

حضور او در سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی را می‌توان مهمترین تجربه‌ی این بازیگر دانست.

سحر جعفری جوزانی در فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون بلوغ، هفت ترانه، دعوت، ایران برگر، پشت دیوار سکوت، باغ مظفر، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، گنج مظفر و… ایفای نقش کرده‌است.

برادر سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی ۴۴ ساله و خوب کشورمان در سن فرانسیسکو در کالیفرنیا از یک مادر آمریکایی متولد شد و تا ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی دختر مسعود جعفری جوزانی زاده ملایر(نویسنده و کارگردان)  است و فتح الله جعفری جوزانی عموی او میباشد. سحر فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است. سحر جعفری جوزانی در حال حاضر مجرد است.سحر جعفری جوزانی تصویری در کنار برادرش سپنتا منتشر کرد.

سحر جعفری جوزانی

کدخبر: 938660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟