عکس جشنی که گریه پژمان بازغی و همسر مطلقه اش را درآورد !

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود.

پژمان بازغی در 33 سالگی و در سال 1386 با مستانه مهاجر متولد سال 1353 که 2 ماه از پژمان کوچکتر بوده و تدوینگر است ازدواج کرد؛ آنها در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شدند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام «نفس» است.

این دو چند ماهی است که یکدیگر جدا دشه اند اما به گفته خودشان رابطه دوستانه خود را حفظ کرده اند.

عکسی قدیمی از این خانواده در فضای مجازی وایرال شده است.

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

عکس جدیدی نفس بازغی

پژمان بازغی بعد از ازدواج با همسر تدوین گرش هم موفقیت های بازیگری خود را تکرار کرد و این زوج که در بدنه سینما با هم آشنا شده بودند موفق شدند در کنار یکدیگر بارها بر روی فرش های قرمز دیده شوند و در زمینه کاری هم همانند زندگی شخصی شان موفق عمل کنند. اما بعد از مدتی دچار مشکلاتی شدند و خبر جداییشان رسانه ای شد. حاصل این ازدواج تنها یک دختر زیبا و ارام به نام نفس است که این روزها به سن نوجوانی رسیده است و زندگی را بین پدر و مادرش در خانه های جداگانه آنها تجربه می کند. آقای بازیگر بسیار نگران روحیات دخترش است و همین موضع باعث شده است زمان زیادی را صرف دو نفره هایشان کند. عاشقانه پژمان بازغی و دخترش را  ببینید.

پژمان بازغی

کدخبر: 939680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟