زن و دختر زیبای مهران احمدی بیرون سریال پایتخت + عکس و بیوگرافی بهبودفریبا

مهران احمدی بازیگر معروف سینما، تلویزیون و تئاتر است. مهران احمدی متولد اسفند ۱۳۵۲ بوده و از سال ۱۳۷۰ تاکنون مشغول به فعالیت است. او علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی هم داشته است. مهران احمدی در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم آلزایمر در سال ۱۳۸۹، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

همه مهران احمدی را با دو نقش در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و شکیب در سریال آوای باران می شناسند. وی از بازیگران خوب و محبوب سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و تجربه برنامه‌ریزی فیلم، دستیار کارگردانی و مدیر تولیدی دارد.

مهران از دانشگاه و اساتیدش می‌گوید: استادان بسیار بزرگ و مهمی در دانشگاه ما تدریس می‌کردند ؛استاد عزت‌الله انتظامی برای ورود به دانشگاه از ما تست بازیگری می‌گرفتند و در صورت تایید ایشان ما اجازه حضور در دانشگاه را پیدا می‌کردیم. همین‌ها باعث شد قداست و ارزش بازیگری را بفهمیم.

وی در این دوران علاوه بر تحصیل، در تلویزیون و تئاتر هم فعالیت می‌کرد. مهران همچنین خاطر نشان کرده که در دوران دانشگاه برای درآوردن خرجی دانشگاه مدتی در یک رستوران گارسون بوده است.

این بازیگر فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. پس از آن وی به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته است.

مهران احمدی

اولین کارگردانی او فیلم سینمایی با نام مصادره در سال ۱۳۹۶ بود و از اولین کار‌های تئاتر او می‌توان به “چند و  چون به چاه رفتن”، م”حاکمه ژاندارک و آسید کاظم” اشاره کرد. مهران با بازی در مجموعه‌هایی مانند یک خانواده محترم، بغض، ماحی و آوای باران (در نقش شکیب) و پایتخت (در نقش بهبود) بیش از پیش خود را به مخاطبانش نشان داد.

زندگی شخصی مهران احمدی

مهران متاهل است و یک دختر به نام باران دارد. مهران گفته‌است که دخترش عاشق امیر تتلو است و در ماشین آهنگ‌های تتلو را گوش می‌کند و من هم می‌شنوم.

مهران احمدی

هم بازی شدن با دخترش

باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال بی گناه است که در این اثر با پدرش همبازی بوده است.  دختر مهران احمدی  در این سریال نقش سارینا دختر جوان پروین فرشباف با بازی نسرین نصرتی و مهران احمدی در نقش عطا معصومی را ایفا می کند.باران و مهران احمدی در این فیلم مانند واقعیت نقش پدر و دختری را بازی می کنند که علاوه بر این رابطه با یکدیگر دوست هستند. در ادامه تصاویر شخصی و خانوادگی مهران احمدی را مشاهده می کنید.

مهران احمدی

کدخبر: 967177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟