عکس بازیگران بهشت تبهکاران فیلم جدید جوزانی + خلاصه داستان

بهشت تبهکاران جوزانی با حضور بازیگران معروف

مسعود جعفری جوزانی کهنه‌کارترین فیلمساز جشنواره فجر امسال نیز با فیلم بهشت تبهکاران با بازی امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، رضا یزدانی و... به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر می آید. پیش تولید این فیلم که ژانر سیاسی و تاریخی دارد، از خرداد ماه 1399 شروع شد و به‌عنوان اثر سینمایی رزرو برای رونمایی در جشنواره چهل‌ویکم قرار داشت اما مراحل پس‌تولید آنقدر طولانی شد که به جشنواره نرسید.

خلاصه داستان فیلم بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران فیلمی در ژانر سیاسی، تاریخی است که در زمان ملی شدن صنعت نفت و از سال 1329 روایت می‌شود. داستان این فیلم در مورد حسن جعفری کارمند شرکت نفت آبادان است که به تهران می آید و ناخواسته وارد ماجراهایی شده و احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر نصر به دست او ترور می شود.

لادن مستوفی و امیرحسین آرمان

لادن مستوفی و امیرحسین آرمان در بهشت تبهکاران/عکس از علی نیک رفتار

مدت زمان فیلم بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی بعد از کش و قوس‌های فراوان در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود و مدت زمان این فیلم 90 دقیقه است.

تاریخ اکران فیلم بهشت تبهکاران

زمان پخش فیلم سینمایی بهشت تبهکاران مشخص نیست، این فیلم در جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود و اولین بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران می شود.

اسامی بازیگران فیلم بهشت تبهکاران

لادن مستوفی، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، سحر جعفری جوزانی، بهنام تشکر، هومن برق‌ نورد، حسام منظور، سهیل برخورداری، حمید متقی، فتح‌الله جعفری جوزانی، مهدی مهریار، جواد طوسی، افسانه بایگان، فرهاد قائمیان، رضا یزدانی، رضا شفیعی‌ جم، فریبا متخصص، فخرالدین صدیق شریف، اسماعیل خلج، علیرضا جلالی ‌تبار، محمدرضا هاشمی بازیگران این فیلم سینمایی جدید را تشکیل میدهند.

عوامل فیلم بهشت تبهکاران

  • کارگردان:مسعود جعفری جوزانی
  • فیلمنامه:مسعود جعفری جوزانی
  • تهیه‌کنندگان:فتح‌الله جعفری جوزانی، علی قائم مقامی
  • مدیرفیلمبرداری:امیر کریمی
  • تدوین:مهدی حسینی ‌وند
  • موسیقی:فردین خلعتبری
  • طراح صحنه و لباس:اصغر نژاد ایمانی
  • طراح چهره‌پردازی:مهین نویدی
  • طراحی و ترکیب صدا:سید محمود موسوی ‌نژاد
  • صدابردار:آرش برومند
  • جلوه‌های ویژه میدانی:آرش آقابیک
  • جلوه‌های بصری:کامیار شفیع ‌پور
  • مدیرتولید:بهزاد هاشمی
  • عکاس:علی نیک ‌رفتار
  • دستیاران کارگردان:علی مهرآسا، مهدی حاجی یوسف، پارسا هاشمی

امیرحسین آرمان بهشت تبهکاران

امیرحسین آرمان در کنار عوامل فیلم بهشت تبهکاران

بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت تبهکاران

در ادامه بیوگرافی بازیگران فیلم بهشت تبهکاران را به طور خلاصه برایتان آورده ایم:

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

امیرحسین آرمان بازیگر تلویزیون و سینما متولد 14 آبان 1361 در تهران است که ازدواج نکرده و مجرد است. او در آثاری چون کیمیا، پریا،برف روی شیروانی داغ، ممنوعه، مانکن، آن‌ها و دوباره باهم و...بازی کرده است.

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر

بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در سریال گناه فرشته در نقش یک وکیل کاملا باورپذیر ظاهر شده و پارتنر جدید شهاب حسینی بازیگر قَدَر سینمای ایران است، متولد 20 اسفند 1351 در تنکابن مازندران است که در سال 1372 با شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه ازدواج نموده است. او در آثاری چون بهشت تبهکاران، دوران سرکشی، نوبت لیلی، گناه فرشته، پریا، یک دزدی عاشقانه، قشنگ و فرنگ، گلوگاه، برخورد خیلی نزدیک، تسویه حساب، خواب زمستانی، باغ فردوس، پنج بعدازظهر و شب بخیر فرمانده و...بازی کرده است.

لادن مستوفی

بیوگرافی لادن مستوفی بازیگر

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

سحر جعفری جوزانی دختر مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان، یکی از هنرمندان دورگه سینما و تلویزیون است که در سال 1357 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا آمریکا متولد شد،مادرش خانم keckl james اهل آمریکا می باشد، او بعد از جدایی پدر و مادرش به ایران بازگشت و نزد مادربزرگ پدری اش، بزرگ شد و ازدواج نکرده و مجرد است. سحردر آثاری چون نقطه چین، قهر و آشتی، باغ مظفر، در چشم باد، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، شیر سنگی، ایران برگر، هفت ترانه، بلوغ، پشت دیوار سکوت و... ایفای نقش نموده است.

سحر جعفری جوزانی

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی بازیگر

بیوگرافی پژمان بازغی بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 مرداد سال 1353 در تهران است، او از همسر خود مستانه مهاجر جدا شده و یک دختر به نام نفس دارد که در گناه فرشته بازی کرده است. بازغی درآثاری چون بهشت تبهکاران، خاتون، پلاک 13، افرا، پرونده باز است، هشت و نیم دقیقه و...بازی کرده است.

پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی بازیگر/عکس از درسا زنده دل

بیوگرافی حمید گودرزی بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

حمید گودرزی بازیگر و مجری متولد 2 آذر 1356 در بروجرد است و اصالتا لر می باشد. اولین بار با سریال دانی و من وارد قاب تلویزیون شد. این بازیگر تیر 1398 در مراسم نوزدهمین جشن حافظ از همسر دوم خود رونمایی کرد، ایشان از چهره های هنری نیستند.

حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی بازیگر

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

بهنام تشکر بازیگر، صداپیشه، دوبلور و مجری ایرانی متولد 4 بهمن 1355 در انزلی است. او سالها قبل با همسرش آیدا یزدانی ازدواج کرده است و یک پسر به نام کاوه دارد. او سابقه بازی در آثاری همچون آنتن، استرداد، جشن دلتنگی، لاک قرمز، ابله، زندانی ها و ساخت ایران را در کارنامه هنری خود دارد.

بهنام تشکر

بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر/عکس از کیا موسوی

بیوگرافی هومن برق‌ نورد بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

هومن برق نورد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 دی 1348 در تهران می باشد. او در آثاری چون شهرزاد، شب های مافیا، ساختمان پزشکان، فاکتور هشت، جوجه تیغی، شام ایرانی، آچمز، دادستان، زیرخاکی و... ایفای نقش نموده و چند سالیست ازدواج کرده و متاهل می باشد.

هومن برق‌ نورد

بیوگرافی هومن برق‌ نورد بازیگر

بیوگرافی حسام منظور بازیگر فیلم بهشت تبهکاران

حسام منظور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد 18 آذر 1359 در تهران است. پدرش اهل خراسان شهر بجنورد و مادرش اهل ارومیه است، این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، او تاکنون در آثار بسیاری چون طلاخون، تلفن همراه رئیس جمهور، شماره 10،بانوی عمارت، روزهای بی قراری، نجلا 1 و 2 و...حضور داشته است.

حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور بازیگر/عکس از سروش منوچهری

کدخبر: 968055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟