اولین عکس از مادر فوق زیبا و جوان سمانه پاکدل / خانم بازیگر زیبایی اش را از مادر به ارث برده !

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1366 در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده 5 نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

سمانه پاکدل از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت خانواده همه تلاشش را برای رسیدن به خواسته اش انجام داد و به صورت پنهانی بازی در تئاتر را آغاز کرد.

این بانوی هنرمند به دلیل شغل پدر و مادرش به کارهای خانه علاقه دارد و به گفته خودش تبحر خاصی در زمینه آشپزی دارد.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

عکسی از خواهر سمانه پاکدل و مادرش

سمانه پاکدل به مادرش علاقه زیادی دارد و او را در زمینه های مختلف اخلاقی الگوی خودش میداند و به گفته خودش آدم بسیاری با صبر و تحملی است اما اگر پا روی دمش بگذارند پا روی دمشان میگذارد و طبق گفته خودش مرز بین صفر تا صدم یک تار مو است.

ازدواج سمانه پاکدل

فروردین ماه سال 96 بود سمانه پاکدل به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و از علاقه اش به ازدواج در این برنامه صحبت کرد و شوخی های زیادی پیرامون ازدواج نکردن او در این برنامه شکل گرفت.

24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

کدخبر: 985552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟