سریال افعی تهران تا قسمت آخر قابل پیش بینی نیست / اتفاق های جدید شوکه تان می کند!

به گزارش رکنا، سریال افعی تهران یک سریال شبکه نمایش خانگی و ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی می‌شود. اخیرا این سریال مورد استقبال ویژه ای از مردم قرار گرفت. سریالی که تا کنون توانسته به برخی از دغدغه های فیلم سازی ، روانشناسی و حتی موضوعات خرد و درشتی از معضلات اجتماعی را در بربگیرد.

 سریال افعی تهران در ژانر خانوادگی ، درام  کارگردانی سامان مقدم در سال 1403 ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی چون آزاده صمدی ، مریلا زارعی ، پیمان معادی ، پژمان جمشیدی ، سحر دولتشاهی ، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

جواد فرحانی تهیه کننده افعی تهران در خصوص پایان بندی این سریال و احتمال ادامه دار بودن آن برای فصل بعدی گفت : هر سریالی شرایط خودش را می طلبد ، آقای پیمان معادی تنها بازیگر بین المللی سینمای ایران است که همزمان در خارج از ایران هم تعهدات کاری ای دارد که باید این شرایطش سنجیده شود اما زمینه ساخت فصل دوم را دارد ، باید سعی شود کیفیت محصول را بالا ببریم.

 فیلم سینمایی هدف گذاری مشخصی دارد اما در سریال سازی مهندسی لازم است. همه سریال های خوب دنیا و حتی سرایال های خوب ایران مهندسی درستی را دارد و نقاط اوج و فرود این سریال مشخص شده است ، افعی تهران هم یک نمودار رو به رشت را تا کنون تجربه کرده است و سعی می شود هر قسمت آن بهتر از قسمت بعدی باشد.

وی در خصوص پخش این سریال در خارج از کشور گفت : کیفیت این سریال در ایران خیلی مهم تر از پخش آن در خارج از کشور است و تا کنون درخصوص پخش آن در خارج از کشور هدف گذاری نکرده ایم ، اتاق خوبی که افتاده است این که تا کنون جریان های سریال سازی را تغییر داده است و این موضوع را پس از اتمام همه قسمت های سریال مخاطب درک خواهد کرد.

مهلا رنجبران

کدخبر: 990461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟