چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا

بیوگرافی

الهه جعفری بازیگر تازه کار و مطرح سینما و تلویزیون کشومان متولد سال ۱۳۷۰ که هم اکنون 33سال سن دارد و در شهر تهران جشم به جهان گشوده است. وی ۱۷۲ سانتی متر قد دارد و در رشته ورزشی بسکتبال مهارت بسیاری دارد.

الهه جعفری

این هنرمند زیبا فعالیت حرفه ای خود را از سال 1390 در سن 20 سالگی با فیلم سینمایی ” گشت ارشاد” به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال 1390 آغاز کرد. او در این فیلم به عنوان بازیگر بدلکار حضور داشت. این بازیگر در سال 1391 در فیلم سینمایی ”به خاطر پونه” به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی نیز حضور یافت. تا اینکه در سال 1400 یا سریال ترسناک ”احضار” در نقش گیسو به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی رامین عباسی‌ زاده، برای اولین بار وارد قاب تلویزیون شد. الهه جعفری در سریال ”خشونام” به ایفای نقش پرداخته است.

الهه جعفری

حضور در سریال نوروز رنگی

الهه جعفری در نوروز رنگی، نقش فرشته، دختر آقای هاشمی بود. نوروز رنگی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا مسعودی است. این مجموعه در ژانر طنز محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج است که در نوروز ۱۴۰۰ پخش شد. این مجموعه تلویزیونی داستان یک خانوادهٔ قشر متوسط نشین مشهدی در نوروز سال ۱۳۶۷ را روایت می‌کند.پدر خانواده که صاحب ۵ پسر و دو دختر است از یک نفر طلب دارد و کسی که می‌خواهد به او پول بدهد، به جای آن یک تلویزیون رنگی می‌دهد تا وقتی که پول جور شود و اگر نشد تلویزیون را بفروشند.

الهه جعفری

کارنامه هنری الهه جعفری

فیلم های سینمایی 

  • گشت ارشاد (۱۳۹۰)
  • به خاطر پونه (۱۳۹۱)

مجموعه تلویزیونی

  • احضار (۱۴۰۰)
  • نوروز رنگی
  • خشونام

الهه جعفری

الهه جعفری

کدخبر: 991026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟