فال روزانه 27 فروردین + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگه دنبال یه تغییر تو کار و شغلت هستی امروز بهترین فرصته که بری دنبال علایقت و یه عالمه تحقیق و بررسی کنی. شاید حتی یهو دلت بخواد یه ریسک بکنی و یه کار مستقل برای خودت راه بندازی. اگه واقعا میخوای این کارو بکنی به یه آدم قابل‌اعتماد و کاربلد نیاز داری که باهات شریک بشه. خوب فکر کن ببین کی می‌تونه تو این کار کمکت کنه. پیدا کردن بهترین آدم کار سختی نیست. این اواخر همه کارات یه کم طول کشیده و یه بسته یا یه نامه که منتظرش هستی یا یه خبری که می‌خوای بشنوی هم با تاخیر بهت می‌رسه. انرژیتو الکی هدر نده و مدام خودتو با بقیه مقایسه نکن و با خودت مهربون‌تر باش. این روزا هم بالاخره می‌گذره. از یه دعوا و بحث هم دوری کن.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز یه دعوت هیجان‌انگیز به یه ماجراجویی منتظرت هست. به هیچ وجه این فرصت رو از دست نده! تو دنبال یه عالمه تغییر تو زندگیت هستی و این دقیقا می‌تونه همون فرصتی باشه که دنبالش می‌گردی. این ماجراجویی می‌تونه یه سفر یهویی باشه یا انجام یه کار جدید و متفاوت. هرچی که باشه دنیاتو بزرگتر می‌کنه و دیدتو وسیع‌تر. شاید بین تو و یکی از همکارا یا دوستات سر یه کار یا یه چیز یه رقابت تنگاتنگ به وجود بیاد ولی یه رقابت خوب و سالم می‌تونه خیلی به پیشرفتت کمک کنه. قدر فرصت‌هایی که تو زندگیت پیش میاد رو بدون، مخصوصا فرصت‌هایی که تو کار و شغلت هستن. تو بین دوستات خیلی محبوب شدی، چون اخلاقت رو عوض کردی و یه آدم خوب و مهربون شدی. تحرک بدنی هم برای جسمت خوبه و هم حالتو خوب می‌کنه.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز حسابی دلت می‌خواد یه عالمه چیز تو زندگیت رو عوض کنی ولی مشکل اینه که نمی‌دونی دقیقا چی می‌خوای و دنبال چی هستی. بهترین کار اینه که با یه عالمه آدم حرف بزنی و ازشون نظر بخوای که شاید بتونن یه راه حلی بهت پیشنهاد بدن. می‌تونی یه عالمه تحقیق و مطالعه هم بکنی، چه تو اینترنت و چه تو کتاب و مجله. حتی می‌تونی تو یه عالمه تست روانشناسی شرکت کنی که بهت بگن چه شغل‌هایی به شخصیت تو می‌خوره. فقط یه چیزی: موقع خرید، زیاد از حد نخر! بالاخره یه روزی می‌رسه که می‌تونی یه تصمیمی رو که مدت هاست داری روش فکر می‌کنی بگیری و اوضاع خیلی بهتر از اون چیزی که فکر می‌کنی پیش می‌ره. فقط یه کم برنامه‌هاتو تغییر بده و از تغییر نترس، چون به نفع توئه. این فرصت رو از دست نده!

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

​فال روزانه شما می گوید که امروز یه روز خیلی شلوغ در انتظارت هست ولی با وجود همه این کارا حسابی سرحال و پرانرژی هستی. احتمالا یه کاری که خیلی وقته داری روش کار می‌کنی بالاخره امروز تموم می‌شه و یه عالمه نتیجه خوب داره. چون این کار یه کم طول کشیده شاید یه کم به خودت و توانایی‌هات شک کرده باشی ولی با دیدن این اتفاقای خوب، حسابی خوشحال می‌شی و دیگه به خودت شک نمی‌کنی. غرق گذشته نشو، با همه سختی‌ها و آسانی‌های زندگی کنار بیا، نه ناامید شو و نه مغرور. اگه پشتکار داشته باشی روزای پیش رو می‌تونه پر از اتفاقای خوب و قشنگ باشه. تو از رقابت لذت می‌بری و الان وقتش رسیده که بری تو میدون و بجنگی. شک نکن که برنده می‌شی!

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز یه عالمه خبر خوب بهت می‌رسه که حالتو حسابی خوب می‌کنه و باعث میشه که با یه دید مثبت‌تر به آینده نگاه کنی. شاید رئیست زنگ بزنه و بگه که قراره ترفیع بگیری یا شاید هم شریکت تو کار یه خبر خوش از بالا رفتن یهویی درآمد شرکت بهت بده. هرچی که هست این خبرها یه عالمه رو کار و بار پولیت تاثیر می‌ذاره و یه عالمه پول توی جیبت می‌ذاره! اگه تو انتخاب یه راه موندی با یه آدم عاقل و باتجربه مشورت کن که کمکت کنه بهترین تصمیم رو بگیری. یه چیز دیگه هم هست: یه جوری تفریح و سرگرمی برای خودت پیدا کن که هم بهت خوش بگذره و هم حالتو خوب کنه. فقط یه چیزی: الکی به یه عالمه چیزای الکی و بی‌خود دل نبند، چون خودت یه آدم باهوش و باذکاوت هستی و می‌تونی بفهمی چی خوبه و چی بد. آخرش هم یه خبر خوب دیگه: یه کم وقت بذار برای خانوادت و باهاشون باش.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز خودتو آماده یه عالمه تغییر تو زندگیت کن. شاید اولش نفهمی چی داره می‌شه ولی یه کم که بگذره و به عقب نگاه کنی، متوجه می‌شی که امروز چقدر روز مهمی بوده. شاید یه خبرهایی به گوشت برسه که باعث بشه یه عالمه فکر و ایده‌های جدید به ذهنت برسه. اگه دنبال یه کار یا شغل جدید می‌گردی امروز یه ایده فوق‌العاده به ذهنت می‌رسه. فقط حواست باشه و از فرصت‌هایی که پیش میاد استفاده کن. شاید یه کم سخت باشه که بقیه رو راضی کنی تا باهات همراه بشن و طبق نقشه تو پیش برن ولی ولشون کن! این روزها حواست یه کم پرت شده و تمرکز نداری. اوضاع رو یه بار دیگه مرور کن و یه راه حل پیدا کن. یه آدمی هم توی زندگیت هست که داره رابطه رو تلخ می‌کنه؛ چه با منظور و چه بی‌منظور ازش دور شو. تو به هیچ‌کس هیچی بدهکار نیستی!

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال روزانه شما می گوید که انگار نمی‌تونی به کسی “نه” بگی! همش دنبال این هستی که بقیه چی می‌خوان و طبق میل اونا رفتار می‌کنی اما کائنات یه چیزی بهت می‌گه: “بسه دیگه! وقتشه که به خودت و خواسته‌هات فکر کنی!” خبر خوب اینه که امروز همه چی به کامته و یه عالمه فرصت داری که ایده‌هاتو عملی کنی. فقط یه کم صبور باش و اگه یه جا گیر کردی زود جا نزن. یه چیز دیگه هم هست: اگه مجردی و حال و حوصله عشق و عاشقی نداری، بدون که یه چیزی از گذشته توی دلت مونده و باید یه تکونی به خودت بدی و بذاری آدم‌های جدید وارد زندگیت بشن. امروز یه بحث و جدل هم ممکنه پیش بیاد ولی تو سعی کن سکوت کنی و اعصابتو خورد نکنی. دعوا و مرافعه هیچ فایده‌ای نداره و فقط حالتو بد می‌کنه. به گوشتم رسیده که یه خبری از عشقت بهت می‌رسه که دلت رو شاد می‌کنه. اگه هم کسی بهت زور می‌گه یه کم محکم باش و زیر بار نرو، وگرنه تا ابد باید نازشو بکشی!

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز قراره از طریق دوست و رفیقت یه عالمه چیزای جدید یاد بگیری که حسابی ذوق زده میشی. خلاصه که حسابی آماده‌ای تا یه عالمه تجربه‌های جدید توی زندگیت داشته باشی و حرفای امروز دوست و رفیقت یه عالمه انگیزه بهت میده که یه تکونی به خودت بدی و یه چیزای جدید رو امتحان کنی. خلاقیت تو هم توی اوجه و اگه بتونی ازش درست استفاده کنی، می‌تونی یه عالمه کارای خوب بکنی. فقط یه چیزی: یادتم باشه که زیاده‌روی تو خوردن و آشامیدن خوب نیست! گذشته رو هم ول کن بابا! مگه فایده‌ای داره که هی بهش فکر کنی و حال خودتو بگیری؟ ازش درس بگیر و قوی و با امید برو به سمت آینده. یه چیز دیگه هم هست: یه ذره منطقی باش و الکی کوه از کاه نساز. آخرش هم یه خبر خوب: یکی از اطرافیانت یه کاری رو به جای تو انجام میده و یه باری رو از رو دوشت برمی‌داره.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز یهو یه حس سفر بی‌برنامه برات پیش میاد و ممکنه یهویی بگی “بریم یه جایی؟!”. اگه هم برنامه سفر نداری احتمالا خیلی توی ماشین هستی و این ور و اون ور میری. شاید هم بگی “بریم دوستامونو ببینیم” یا “بریم یه خرده خرید کنیم”. ذهنت هم امروز حسابی فعاله و مدام داری به این فکر می‌کنی که چطوری خونه‌تو خوشگل‌تر کنی و یه کم دکوراسیونشو عوض کنی. فقط یه چیزی: به کارای روزمره‌ت هم برس! بذار اول اونا رو تموم کنی، بعد اگه وقت و حوصله داشتی برو سراغ تغییر دکوراسیون. یه کم هم از کار و مشغله‌هات دست بردار و یه نفس عمیق بکش، چون زیادی داری به خودت فشار میاری و استرس داری. به یه دوست هم بگو بیاد کمکت که یه کم از رو دوشت بار برداشته بشه. تو محل کار یا زندگیت هم یه آدمی هست که یه کم گیج و مبهوتت کرده. بهش یه فرصت بده که بیشتر بشناسیش.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که امروز و تو روزای آینده تکنولوژی نقش خیلی مهمی تو زندگیت داره. شاید یه سری تغییرات تو سیستم کاریت و محل کارت اتفاق بیفته که باید خودتو باهاشون هماهنگ کنی و یاد بگیری چطور از تجهیزات جدید استفاده کنی. شاید هم بخوای تو یه دوره آموزشی شرکت کنی و اطلاعاتت رو در مورد کامپیوتر و اینترنت بالا ببری. هرچی که باشه یه چیز قطعی و واضحه: تو این زمینه خیلی موفق می‌شی. تو یه استعداد خیلی خوب تو یه حرفه یا یه هنر داری. با تمرین و تلاش می‌تونی این استعداد رو تقویت کنی و به جای خیلی خوبی برسی. به یه فامیل سر بزن، خیلی دلتنگ تو شده. برای گفتن یه حرف باید از یه نفر اجازه بگیری. تا می‌تونی از بحث و دعوا تو خونه دوری کن.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که امروز یهو یه عالمه کار می‌یاد سرت و کلی کار باید انجام بدی. شاید برنامه‌ریزی کرده بودی که امروز خونه رو تمیز کنی و یه عالمه وسایل رو سر و سامون بدی ولی انقدر تو کار و شغلت غرق می‌شی که وقتی می‌رسی خونه دیگه نه حال و حوصله‌شو داری و نه توانشو. تو محل کارت هم یه عالمه مشکل و بحران ریز و درشت پیش میاد ولی خوشبختانه می‌تونی همشون رو حل کنی. آرزوت برآورده می‌شه. ترس و نگرانی رو بذار کنار، چون فقط تو ذهنت هستن. با یه دوست قدیمی که دوری یه تماس بگیر و حرف بزن. نوشتن یه نامه شاید کار ساده‌ای باشه ولی خیلی می‌تونه طرف مقابلو خوشحال کنه. به یه تماس تلفنی هم هرچی زودتر جواب بده.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که برای تو که در این دنیای دیجیتال غرق کار و تلاش هستی خبرهای خوبی دارم. کامپیوتر و تکنولوژی جدید مثل رگ حیات توی کار و زندگیت می‌مونه و روز به روز هم نقشش پررنگ‌تر میشه. امسال حسابی از راه این تکنولوژی‌های جدید پولدار می‌شی اما یه شرط داره! باید خودت رو به روز نگه داری و دنبال یادگیری چیزهای جدید باشی. یه فرصت طلایی توی مسیرت قرار می‌گیره که نباید از دستش بدی. شاید یه جایی یه چیزی بشنوی که مسیر زندگیت رو عوض کنه یا شاید یه ملاقاتی که فکر می‌کنی مهم نیست دریچه‌ جدیدی رو به روی دنیا برات باز کنه. یه پیشنهاد کاری هم بهت میشه که نیت خیر پشتش هست اما قبل از قبول کردن یه ذره بیشتر تحقیق کن و ببین قضیه چیه. در کل روزهای پربرکتی در انتظارته، پر از فرصت‌های جدید و پول و ثروت. فقط یادت باشه که برای رسیدن به اینها باید تلاش کنی و از یادگیری دست نکشی.

کدخبر: 988254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟