فال ابجد شما در 28 فروردین + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: شما زندگی بسیار مرفه و موفقی دارید؛ بهتر است که دیگران را هم در این سعادت خود شریک کنید و از اموال تان خیرات کنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: کمی از غم و غصه هایتان بکاهید و با قیافه گرفته خانواده خود را نیازارید؛ زیرا شرایط منفی و بدتان پایدار نخواهد ماند و شما هم رنگ سعادت را خواهید دید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: هرکسی ارزش و لیاقت شما را ندارد؛ پس حواس تان را جمع کنید که با چه کسانی رفت و آمد دارید و محبت تان شامل حال چه کسانی می شود.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر فال ابجد: هیچ گاه از تلاش دست نکشید و بدانید که رمز موفقیت در این اهداف و آرزوها، استمرار و پشتکار در آنهاست؛ پس با قدرت ادامه دهید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: شما این توانایی را دارید که با هر سد و مانعی مواجه شوید و آنها را به راحتی از سر راه تان بردارید؛ پس خودتان را دست کم نگیرید و به خودتان اعتماد داشته باشید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: زبان تان را نگه دارید و از اعتماد دیگران سوءاستفاده نکنید. با این امر در آینده به مشکلات بسیاری برخواهید خورد و دیگران را از دست خواهید داد.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: قدر آنهایی که اشکال کارهایتان را به شما گوشزد می‌کنند بدانید زیرا آنها خیرخواه شما هستند، همیشه کسانی که خوبی های شما را می‌گویند موافق و همراه شما نیستند.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: مسئولیت هایی که دارید را قبول کنید و از آنها فرار نکنید؛ این کار موجب می‌شود تا دیگران از شما سلب اعتماد کنند و دیگر امورشان را بر عهده شما نگذارند.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: با منفی نگری نه تنها به دیگران بلکه به خودتان هم آسیب خواهید رساند؛ پس سعی کنید همیشه نیمه پر لیوان را بنگرید و نسبت به آینده و اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد امیدوار باشید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: کسی قصد دارد میان شما و همسرتان جدایی بیفکند و از روی حسادت زندگی تان را خراب کند؛ بهتر است از او فاصله بگیرید و رفت و آمدهایتان را با او کم کنید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: مطیع سرنوشت باشید و آنچه را که قرار است برایتان اتفاق بیفتد با مقاومت از دست ندهید زیرا خداوند صلاح هر بنده ای را بهتر از خودش می داند.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: راهی که در پیش گرفته‌اید احتیاج به تلاش و کوشش فراوان دارد و امکان دارد مدت زیادی به طول بینجامد اما این دلیل بر این نیست که با عدم موفقیت همراه خواهد بود؛ پس از مسیرتان منحرف نشوید.

کدخبر: 988726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟