آغاز به کار جشنواره مطبوعات پس از یک وقفه ۱۰ ساله

به گزارش رکنا : معاونت مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه و ایجاد رقابت سالم در راستای ارتقای استانداردهای رسانه‌نگاری در کشور، جشنواره ملی رسانه‌های ایران (جشنواره مطبوعات) را برگزار می‌کند.

در رقابت گسترده‌ای که میان انواع رسانه‌ها با کارکردهای متنوع در ایرانِ امروز وجود دارد، رسانه‌ای که عمیق ببیند، ظریف روایت کند و در مرز واقعیت حرکت کند، می‌تواند اثرگذار و جریان‌ساز باشد. این نقطه عطفی است که رسانه‌های حرفه‌ای را از انبوه رسانه‌های خرد و بی‌نام و نشان متمایز می‌کند.

دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران با استعانت از درگاه خداوند و با مشارکت نهادهای تخصصی، صنفی و دانشگاهی در حوزه رسانه، این رویداد بزرگ را با درنظر گرفتن تحولات فوق‌الذکر و پس از یک وقفه ۱۰ ساله برگزار می‌کند.

از تمامی روزنامه‌نگاران فرهیخته و اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان رسانه‌های اجتماعی دعوت می‌شود آثار خود را که از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۱ تا پایان مهلت فراخوان۰۷/۰۴/۱۴۰۲ تولید و منتشر کرده‌اند، براساس قالب ها، بخش‌ها و موضوعات مطرح شده در فراخوان به دبیرخانه جشنواره از طریق سامانه ارسال کنند.

 

کدخبر: 900308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟