دومین جلسه طنزخوانه برگزار شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذرماه دومین جلسه از محفل هفتگی نثرخوانی طنزخوانه با موضوع دربی به گردانندگی و مدیریت محسن فراهانی برگزار شد.

در این جلسه با رویکرد نقد و انتقادپذیری از حضار خواسته شد طنز های خود را با موضوع دربی بخوانند و سایرین نقدهای خود را نسبت به طنز خوانده شده ارائه دهند.

محسن فراهانی هدف از تشکیل این محفل هفتگی را با توجه به بستر انتشار مطالب، شناسایی و حمایت از طنزنویسان مستعد اعلام کرد و پیدا کردن رسانه را در سالیان قبل دغدغه طنزنویسان مستعد اعلام کرد که اکنون این فضا و بستر به راحتی در اختیار علاقه‌مندان به حوزه طنزنویسی در دفترطنز وجود دارد.

دومین جلسه محفل نثرخوانی طنزخوانه

دومین جلسه طنزخانه

فراهانی در ادامه قالب‌های طنزنویسی اعم از طنز_ فکاهه_ هجو و هزل را با ارائه جدولی که توسط شاخص‌های نقد_ شوخ‌طبعی_ تخریب و رکاکت کلام درصدبندی می‌شد برای حاضرین در جلسه شرح داد.

در پایان دومین محفل طنزخوانه موضوع طنزخوانه هفته سوم با مشارکت حضار موضوع کنکور تعیین شد و یکی از نکاتی که در پایان جلسه به چشم آمد اهدای کتاب به حضار و دریافت دو هدیه توسط بعضی از حاضرین بود که اعلام شد هر شرکت کننده‌ای دوستی را با خود به محفل طنزخوانه بیاورد یک کتاب دیگر نیز هدیه می‌گیرد.

کدخبر: 956495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟