جدول اجرای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای مشخص شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، تاریخ و زمان اجرای آثار منتخب جشنواره که به شکل اجرای عموم در سالن‌ها و شهرهای مختلف به صحنه می‌روند، مشخص شد.

مطابق این گزارش، 15 نمایش منتخب جشنواره و نمایش «میشو سوزوکی» نوشته و به کارگردانی اصغر گروسی به دعوت دبیر جشنواره، به شرح زیر اجرا خواهند شد.

1. نمایش«آبگینه» نوشته سعید تشکری و کرگردانی مریم رضازاده از استان البرز از 13 تا 25 اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای هنر نظرآباد به صحنه می‌رود.

2. نمایش «آبی‌گونه» نوشته و به کارگردانی کاوه مهدوی از 23 فروردین تا 30 اردیبهشت‌ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر تهران به صحنه می‌رود.

3. نمایش «تولد یک سالگی» نوشته شادی غفوریان و به کارگردانی بهاره فاضلی‌راد در شهر مشهد، در تماشاخانه استاد حسین نوری و تاریخ 15 تا 30 اردیبهشت‌ماه اجرا خواهد داشت.

4. نمایش «پانما» نوشته و به کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی از تاریخ 1 تا 10 اردیبهشت‌ماه در تالار مرکزی رشت اجرای عمومی صحنه‌ای خواهد داشت.

5. نمایش «روزهای اتفاقی» نوشته کامران شهلایی و کارگردانی پوریا رضایی از تاریخ 5 تا 15 اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای آینه شهر اراک به صحنه خواهد رفت.

6. نمایش «پر» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی محمد رسائلی از 1 تا 10 اردیبهشت‌ماه در تالار مرکزی رشت اجرای عمومی خواهد داشت.

7. نمایش «حکایت دختری که خاتون مغربی را دید» نوشته سیروس همتی و کارگردانی مشترک سیدابراهیم شبیری و پوریا قصابی  از 13 تا 27 اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه صورتک قوچان اجرای عمومیِ صحنه‌ای خواهد داشت.

8. نمایش «دارشکنه» نوشته و به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی  از 17 تا 21 اردیبهشت‌ماه در تالار استاد لایق شیراز به صحنه خواهدرفت.

9. نمایش«دل لرزه» نوشته سیدعلی موسویان و به کارگردانی فاطمه بایرام‌زاده  از 1 تا 10 اردیبهشت‌ماه در تئاترشهر تبریز به صحنه خواهدرفت.

10. نمایش«صدمین تکه» نوشته و به کارگردانی بهناز دوستی از 1 تا 10 اردیبهشت‌ماه در سالن بلک باکس شهر ساری به صحنه خواهدرفت.

11. نمایش«کان لم یکن» نوشته و به کارگردانی سیدعلی موسویان از 26 فروردین تا 31 اردیبهشت‌ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر تهران به صحنه می‌رود.

 12. نمایش«یاخته» نوشته مهدی سیم‌ریز و به کارگردانی میثم نویریان  از 5 تا 25 اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری تهران اجرای عمومی خواهد داشت.

13. نمایش«گلبهار» نوشته و به کارگردانی هاشم پورمحمدی از 15 تا 30 اردیبهشت‌ماه در تئاترشهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.

14. نمایش«گوهر» نوشته سیروس همتی و به کارگردانی سید محسن هاشمی از 20 تا 30 اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه هنر شهر تربت حیدریه اجرای عمومی خواهد داشت.

15. نمایش«هشت + میلیون» نوشته رضا عرفانی و به کارگردانی محمد حسن‌زاده از 10 تا 30 اردیبهشت‌ماه در کارخانه نوآوری شهر مشهد به صحنه می‌رود.

16. همچنین نمایش«میشو سوزوکی» نوشته و به کارگردانی اصغر گروسی از 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در سالن استاد لایق شهر شیراز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از برنامه های بیست و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که به ریاست فرهاد قائمیان در فروردین و اردیبهشت 1403 برگزار می شود.

کدخبر: 989057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟