اسدی: در انتخابات فدراسیون اسامی اصلا مهم نیستند

به گزارش رکنا، علیرضا اسدی در مورد ثبت‌نام برای در اختیار گرفتن پست ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فضایی برای انتخابات باز شد و به خودم گفتم اگر فرصتی هست که بتوانم خدمت کنم وارد این فضا شوم.

وی در مورد ائتلاف خود با حمیدرضا واعظ آشتیانی عنوان کرد: بحث ائتلاف نیست بلکه نوع نگاه ما یکسان است و می‌توانیم با هم کار کنیم. 

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص فضای انتخاباتی این مجموعه و  افرادی مختلفی که در این  انتخابات ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: اسامی مهم نیست بلکه مهم این است چه کسی محتوا دارد و سابقه‌اش به چه شکل است یا اینکه چگونه می‌تواند خدمات تولید کند تا به آرامش فوتبال کمک شود. از همه مهم‌تر تسلط فرد در مناظرات است. باید دید این فرد چقدر می‌تواند به فدراسیون بدهد و چقدر ارزش بگیرد.

اسدی در مورد قطعی شدن تصمیم کمیته فنی برای برکناری دراگان اسکوچیچ عنوان کرد:‌ پشت‌ صحنه‌ داستان‌‌ها را خیلی نمی‌دانم. وقتی یک مربی ارزش ایجاد کرده و تیم را بالا می‌برد باید به او احترام گذاشت اما وقتی ارزش و حرمت شکسته شود و مربی که ارزش او شکسته شود شاید نتوان ادامه فعالیت داد.

وی در مورد اینکه آیا اسکوچیچ را مربی می‌داند که ارزش کار و احترامش در تیم ملی شکسته شد، پاسخ داد: آیا چیزی غیر از این است. سرمربی معلم بزرگ یک تیم و فرمانده یک تیم در داخل زمین است. سرمربی، بازیکنان و افرادی که پشت صحنه کار می‌کنند باید وفاق یکپارچگی ایجاد کند تا به کسی صدمه وارد نشود. هر کدام از آنها صدمه بخورند تیم ضربه می‌خورد و نتیجه نمی‌گیریم.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس بعدی فدراسیون آیا از مربی داخلی استفاده می‌کند یا خارجی، توضیح داد: از ابتدای کار بحث من این بود مانند تمام کشورهایی که در فوتبال رشد کرده‌اند باید از مربی خارجی به این دلیل که در دانش فنی ضعف داریم استفاده کنیم تا این دانش فنی درست شود اما همیشه از محصولات داخلی خودمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 802719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟