دروازبان مد نظر پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی مشخص شد

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، به نظر می رسد با شدید تر شدن اختلافات باشگاه پرسپولیس و بوژیدار رادوشوویچ این گلر کروات به پایان راه با سرخپوشان تهرانی رسیده است و  اگر اتفاق خاصی نیفتد طی روزهای آینده برای طلب 900 هزار دلاری به فیفا شکایت کند.

برهمین اساس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دروازبان های مد نظرش را به باشگاه پرسپولیس می کند تا مذاکرات  انجام می شود. در صورت توافق نهایی، یکی از دروازبانان مد نظر سرخپوشان تهرانی در نیم فصل اول عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و با توجه به اینکه قراردادش تا پایان فصل به اتمام می رسد باشگاه مقصد قصد دارد با این دروازبان تمدید کرده و در صورت عدم توافق وی را به فروش برساند.

در همین راستا به نظر می رسد پس از پرداخت مطالبات اوساگونا و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس یکی از اولویت های نقل و انتقالاتی جذب دروازبان خواهد بود.

در صورت جدی تر شدن مذاکرات نام این گلر توسط رکنا ورزشی منتشر می شود.

کدخبر: 766258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی
آیا این خبر مفید بود؟