زهراصفی: هنوز موفق به دریافت روادید فرانسه نشده‌ام/ می‌خواهم تاریخ‌سازی کنم

مشکات الزهراصفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط فعلی خودش برای حضور در مسابقات اخیر اظهار داشت: در کنار تمرین برای حضور در رولان گاروس، پیگیر کارهای مربوط به روادید هم هستم تا بتوانیم در این مسابقات حضور پیدا کنم و بار دیگر تاریخ‌سازی برای تنیس ایران انجام دهم. تاکنون بحث عدم دریافت روادید رولان گاروس را به اطلاع فدراسیون نرسانده‌ایم و باید این مسئله را به اطلاع آنها بدهیم تا در زمان مناسب روادید را بگیرم و به موقع به مسابقات برسم.

وی افزود: مسابقات اروپا در سطح یک برگزار می‌شود و لذا از سطح بالایی برخوردار است. تنیسورهای اروپایی بازیکنان خیلی خوبی هستند و ان‌شاءالله بتوانم با آمادگی خوبی در مسابقات گرنداسلم حاضر شوم.همچنین از طریق این مسابقات می‌توانم رنکینگم را بهبود بخشیده است. بازی کردن در این مسابقات خیلی با ارزش است مثل مسابقات آزاد استرالیا که اولین گرنداسلم سال من بود و امیدوارم به موقع ویزایم را گرفته و در این مسابقات حضور پیدا کنم. خوشبختانه با برد در گرنداسلم توانستم جرقه پیشرفت را در دو بخش آقایان و بانوان بزنم و امیدوارم این اتفاق باعث شود تا دیگران هم به رشته تنیس علاقه‌مند شوند.

دختر تنیسور ایران عنوان کرد: تمام بحث کارهای مربوط به دریافت روادید و همچنین پرداخت بلیت برعهده خودم و خانواده‌ام است و امیدوارم در این مسیر سخت مسئولان مربوطه شرایط و تمهیدات بهتری را برای ما ایجاد کنند تا بدون دغدغه ذهنی به فکر حضوری موفقیت‌آمیز در رقابت‌ها باشم.از همه کسانی که به من کمک می‌کنند و در این مسیر در کنارم هستند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 774444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟