واکنش عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به واژگونی خودرو یک داور و اتفاقات حاشیه‌ای 3 هفته پایانی

به گزارش رکنا، تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ مشخص شده و شاگردان فرهاد مجیدی با اختلاف زیادی عنوان قهرمانی را بدست آورده‌اند، با این‌حال وضعیت در انتهای جدول برای تیم‌های سقوط کننده هنوز بلاتکلیف بوده و این اتفاق باعث شده تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای انتخاب داور این بازی‌ها، وسواس بیشتری به خرج دهد.

در همین خصوص خداداد افشاریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار رکنا، گفت: اگر شما بعنوان فعال رسانه‌ای روی این ماجرا حساس هستید ما 10 برابر این حساسیت را داریم و حتی به شهر محل تولد داورها برای 3 هفته پایانی و نزدیکی و یا دوری به محل انجام بازی هم فکر شده است.

افشاریان ادامه داد: باور کنید تمام فکر ما برگزاری سالم بازی‌هاست و می‌خواهیم حقی از تیمی ضایع نشود و همه تیم‌ها با شرایطی یکسان بتوانند در ادامه مسابقات و 3 هفته پایانی حضور پیدا کنند.

رییس کمیته داوران درباره مسائل به وجود آمده برای بازی ذوب آهن و پیکان و واژگونی وسیله نقلیه مرتضی شهیاری یکی از کمک داوران این دیدار در راه برگشت به تهران، اظهارداشت:  این کمک داور شکایت خود را با مدارک به شورای حل اختلاق ارائه داده و هنوز در دست بررسی است و فکر نمی‌کنم این چنین مسائلی اصلا وجود داشته باشد.

وی همچنین در این خصوص افزود: اساس چنین مواردی برای فوتبال ایران دور از ذهن است واگر به فرض محال ثابت هم شود، راه کار قانونی برای آن وجود دارد و داوران می‌توانند به راحتی حق را بگیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 781562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟